مقاله: طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه در خانه

به گزارش وبسایت دانشجویی، اگر در منزل حیاط ندارید یا به خاطر فصل زمستان نمی توانید از آفتاب برای خشک کردن میوه استفاده کنید می توانید در فر میوه ها را خشک کنید. برای خشک کردن میوه در فر ابتدا میوه ها شسته و به صورت قطعات باریک و هم اندازه برش بزنید و اسلایس کنید. یک محلول شامل نصف آب و نصف آب لیموترش درست کنید و میوه ها را به مدت 5 دقیقه در این محلول خیس کنید.

مقاله: طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه در خانه

اگر فر شما درجه حرارت 100 درجه یا پایین تر ندارد از گرم نگه دار فر برای خشک کردن میوه استفاده کنید. در این صورت مدت زمان بیشتری برای خشک کردن میوه لازم دارید. زمانی که میوه ها کاملا خشک، بدون آب و چیپسی شدند پروسه خشک شدن میوه به سرانجام رسیده است.

تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه خشک مثل انواع توت، سیب و برگ های خشک گل محمدی به همراه چای سفید یا سبز در منزل کار سختی نیست. شما به راحتی می توانید در منزل انواع میوه ها را خشک کنید. بعد از آماده گردیده میوه خشک برای درست کردن چای و دمنوش طبیعی به این روش عمل کنید:

*نوشیدن منظم چای سبز سبز افزایش تراکم و چگالی استخوان ها، سلامت پوست و دندان ها می گردد. این در حالی است که چای سفید مثل چای سبز و قهوه سبب تغییر رنگ دندان ها نمی گردد.

یکی از بهترین خواص درست کردن چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه این است که احتیاجی به شیرین کردن آن ها با انواع قند و شیرینی و شکر نیست و طعم شیرین میوه خشک کفایت می نماید. البته میزان شیرین شدن طعم دمنوش بستگی به طعم و شیرینی میوه ای دارد که با آن دمنوش و چای درست می کنید. تا به حال چای سفید را امتحان نموده اید. چای سفید بومی کشور چین و شمال هند است و نسبت به چای سبز و سیاه طعم و رنگ ملایم تری دارد. چای سفید از برگ های تازه و جوان چای بدون طی کردن مراحل کامل خشک کردن چای درست می گردد به همین دلیل برای درست کردن چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه بهتر است از چای سفید استفاده کنید.

منبع مقاله: طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه در خانه

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 656

به "مقاله: طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید