کرونای هندی به گونه غالب در آمریکا تبدیل شد

به گزارش وبسایت دانشجویی، بر اساس گزارش رویترز، نسبت موارد ابتلا به واریانت آلفا (ویروس جهش یافته انگلیسی) هم در این کشور کاهش یافته و به 28 درصد رسیده است.

کرونای هندی به گونه غالب در آمریکا تبدیل شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

بر اساس اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده واریانت دلتا در آمریکا سوش غالب کرونا در این کشور است.

به گزارش تسنیم؛ بر اساس اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC)، مدل سازی های این مرکز نشان می دهد که واریانت دلتا در آمریکا در حال تبدیل شدن به سوش غالب کرونا در این کشور است.

طبق تخمین این آژانس بهداشتی، واریانت دلتا در آمریکا طی بیش از دو هفته با شامل شدن 51.7 درصد از کل موارد ابتلا به کرونا، به واریانت غالب ویروس کرونا در آمریکا تبدیل شده است.

بر اساس گزارش رویترز، نسبت موارد ابتلا به واریانت آلفا (ویروس جهش یافته انگلیسی) هم در این کشور کاهش یافته و به 28 درصد رسیده است.

واریانت دلتا (ویروس جهش یافته هندی) که در بسیاری از کشورها در حال توسعه است، به راحتی نسبت به نسخه های قبلی ویروس کرونا منتقل می گردد و ممکن است بیماری شدیدتری به ویژه در افراد جوان ایجاد کند. مقامات بهداشتی گفته اند که اکنون این سوش در تمام استان های آمریکا یافت شده است!

روز سه شنبه، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ، آمریکایی هایی را که هنوز علیه کرونا واکسینه نشده اند را تشویق کرد تا برای محافظت از خود در برابر نوع بسیار واگیردار این ویروس، واکسن کرونا تزریق نمایند زیرا بر اساس داده های موجود، واکسن هایی نظیر آسترازنکا، مدرنا و فایزر که در این کشور تزریق می گردد تا حدی دربرابر واریانت دلتا هم محافظت ایجاد می نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 562

به "کرونای هندی به گونه غالب در آمریکا تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای هندی به گونه غالب در آمریکا تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید