نصب تابلوی دو کوچه به نام های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی

به گزارش وبسایت دانشجویی، عضو سابق شورای شهر تهران از نصب تابلوی دو کوچه نامگذاری شده به نام مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی دو خبرنگار فقید خبرگزاری ایسنا و ایرنا که در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران جان خود را از دست دادند، خبر داد.

نصب تابلوی دو کوچه به نام های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی

به گزارش ایسنا، حجت نظری با اشاره به مصوبه شورای شهر پنجم تهران برای نامگذاری دو کوچه به نام های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، دو خبرنگاری که در حادثه رخ داده برای اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند، گفت: 29 تیر ماه امسال با پیشنهاد بنده اعضای شورای شهر پنجم نامگذاری دو خیابان به نام دو خبرنگار درگذشته را مورد تصویب قرار دادند.

وی با بیان اینکه دو کوچه لادن غربی و شرقی در خیابان پرستار به نام زنده یاد مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی نامگذاری شد، گفت: در پیگیری که انجام دادم، متوجه شدم که تابلوی این دو کوچه نیز بالاخره از سوی شهرداری منطقه 14 نصب شده است.

نظری همچنین ابراز امیدواری کرد که پرونده این تصادف مرگبار نیز زودتر مورد رسیدگی در دستگاه قضا قرار گرفته و با عاملان و مقصران آن برخورد جدی صورت بگیرد.

مهشاد کریمی، خبرنگار محیط زیست ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا در ماموریتی که در تاریخ دوم تیرماه 1400 به میزبانی سازمان محیط زیست برگزار گشت، در تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 722

به "نصب تابلوی دو کوچه به نام های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب تابلوی دو کوچه به نام های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید