راهنمای سفر به انگلیس 2022 ، هزینه سفر به انگلیس با تور

به گزارش وبسایت دانشجویی، با کاسته شدن از شدت انتشار بیماری کرونا در سراسر دنیا، بسیاری از کشورهای اروپایی همانند انگلستان، مرزهای خود را به سوی گردشگران گشوده اند. با استفاده از راهنمای سفر به انگلیس 2022 و آشنایی با هزینه سفر به انگلیس با تور می توانید خود را برای یک سفر باشکوه و مجذوب کننده آماده کنید.

راهنمای سفر به انگلیس 2022 ، هزینه سفر به انگلیس با تور

انگلیس ازجمله کشورهای اروپایی است که مقصد بسیاری از گردشگران بین المللی است. سازمان های مهم دنیای، تاریخ طولانی، کاخ ها و عمارت های باشکوه باستانی متعدد، دانشگاه های تراز اول و سرشناس دنیا، بیمارستان های مجهز و آب وهوای بارانی و مجذوب نماینده، انگلستان را برای سپری کردن یک تعطیلات دلنشین یا سفر کاری دوست داشتنی یا اقامت در زمره اولین انتخاب های گردشگران بین المللی به ویژه ایرانیان قرار داده است. به همین علت، هر گردشگری در پی کامت ترین راهنمای سفر به انگلیس 2022 است تا سفری آرام را تجربه کند.

پیش از هر سفر، آشنایی با مقصد، اماکن دیدنی، هزینه های سفر، مدارک مورد احتیاج، برترین زمان سفر و مناسب ترین هتل محل اقامت از مهم ترین مسائلی هستند که باید پاسخ مناسبی را برای آن ها بیابید. به یاری راهنمای سفر به انگلیس 2022 می توانید پاسخ تمامی پرسش های خود را به صورت همزمان بیابید و بدون هیچ گونه نگرانی، خود را برای سفر آماده کنید. در این مطلب به آنالیز هزینه سفر به انگلیس با تور و سایر هزینه های سفر به این مقصد مجذوب نماینده خواهیم پرداخت.

معرفی اولیه انگلیس

انگلستان با پیشینه تاریخی گسترده خود، از مهم ترین و تأثیرگذارترین کشورهای دنیا است که سالانه گردشگران فراوانی برای اقامت یا یک تعطیلات فراموش نشدنی راهی گوشه و کنار آن می شوند. کشور دوست داشتنی انگلیس، خود بخشی از چهار کشور تشکیل دهنده کشور بریتانیای کبیر است که تحت فرمان ملکه الیزابت دوم اداره می گردند. انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی در کنار هم بریتانیای کبیر را تشکیل می دهند که لندن به عنوان مرکز آن واقع شده است. علاوه بر این، تعداد بسیار زیادی جزیره کوچک و بزرگ نیز در قلمرو انگلستان قرار می گیرند.

لندن را می توان اولین شهر صنعتی دنیا دانست که در مجاورت رودخانه تیمز به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. در لندن هیچ گاه خسته نمی شوید. این شهر پر از هیاهو و پرجنب وجوش، یکی از هیجان انگیزترین شهرهای دنیاست که هر شخصی با هر سلیقه ای را می تواند شیفته خود کند. از تفریحات شبانه و مجذوب نماینده گرفته تا باشگاه های ورزشی شاخص، تیم های فوتبالی پرحاشیه، کنسرت خوانندگان مطرح انگلیسی، نمایشگاه های مد و پوشاک و صد البته طبیعت بکر و باورنکردنی آن در کنار بناهای باستانی و تاریخی آن، گردشگران هیچ گاه در یک سفر فرصت بازدید کامل از آن ها را نخواهند داشت و بی شک برای سفر بعدی خود برنامه ریزی خواهند کرد. بنابراین با مطالعه راهنمای سفر به انگلیس 2022 خود را برای اولین تجربه سفر به این مقصد مجذوب نماینده آماده کنید.

جغرافیا و آب وهوای انگلیس

مجمع الجزایر بریتانیا از قسمت شمال غرب در مجاورت دریای ایرلند، در بخش جنوب غربی در کنار دریای سلتی و در قسمت شرقی در مجاورت دریای شمال واقع شده است. علاوه بر این، عبور رودخانه پر آب تیمز از خود شهر لندن، آب وهوای معتدل و بارانی را برای این کشور مجذوب نماینده پدید آورده است. به همین علت است که تابستان های انگلیسی، گرم و زمستان هایش نه چندان سرد است و در اغلب روزهای سال، شاهد بارش دل انگیز باران خواهید بود. شاید این اصلی ترین علتی باشد که مردم انگلیس اغلب با خود یک سوئی شرت به همراه دارند؛ زیرا باران هیچ گاه خبر نمی نماید!

شرایط سفر به انگلیس چیست؟ | آپدیت زمستان 1400

برترین زمان سفر به انگلیس

همان طور که گفته شد آب وهوای انگلیس در ایام سال فرق دارد و هر موقع از سال برای طیف خاصی از گردشگران پرطرفدار خواهد بود. از همین رو، مطابق با راهنمای سفر به انگلیس 2022، تور انگلیس در تمامی طول سال وجود دارد و علاقه مندان به این کشور مجذوب نماینده و تاریخی می توانند برای آن برنامه ریزی نمایند. اگر از هواداران گردشگری در روزهای آفتابی بلند با آب وهوای معتدل اقیانوسی هستید، بهتر است در فصل بهار به انگلیس سفر کنید. در این موقع از سال، دمای هوا بین 11 تا 15 درجه سانتی گراد بوده و باران بهاری کامل نماینده این هوای روح نواز است.

اگر دوست دارید از آب وهوای گرم تر لذت ببرید و در فستیوال های موسیقی لندن شرکت کنید، فصل تابستان را از دست ندهید. در این فصل دمای هوا بین 18 تا حدبیشتر 30 درجه سانتی گراد است و برترین زمان برای گذراندن تعطیلات در طبیعت مفرح و خاص انگلستان است. به همین علت، این موقع از سال در لندن می توان شاهد حجم بالایی از گردشگران بین المللی بود.

هوای پاییزی و زمستانی انگلیس

هوای خنک و دل چسب پاییزی و مناسبت های مجذوب نماینده آن همانند هالووین و جشن کریسمس، حال و هوای دیگری برای سفر به انگلیس دارد. هوای سرد زمستانی، بارش دانه های زیبای برف و لذت بردن از کریسمس و حراج های هیجان انگیز آن، زمستان را به فرصتی مناسب برای گردش در دل انگلستان تبدیل نموده است. به عنوان راهنمای سفر به انگلیس 2022 به شما پیشنهاد می گردد در این زمان از سال که تعداد مسافران کمتر شده و راحت تر و با صرف هزینه کمتر می توانید در برترین هتل ها اقامت نموده و از تخفیف های برترین رستوران ها و جاذبه های گردشگری نهایت لذت را ببرید؛ به انگلیس سفر کنید.

واحد پول انگلیس

از سوالات رایج در راهنمای سفر به انگلیس 2022 واحد پول انگلیس است. پوند استرلینگ یا همان پوند، وجه رایج کشور انگلستان است که از با ارزش ترین و قدیمی ترین واحدهای پولی دنیا است. هر پوند انگلیس برابر با 100 پنی است.

راه های ارتباطی برای سفر به انگلیس

برترین روش سفر به انگلیس که هزینه سفر به انگلیس با تور را ارزان می نماید، هواپیما است. اگر قصد سفر به انگلیس از ایران یا سایر کشورهای آسیایی را دارید، این راه ارتباطی مناسب ترین و ارزان ترین گزینه خواهد بود. از شهرهای ایران همانند تهران، مشهد، شیراز و … پروازهای مستقیم به لندن وجود دارد. پرواز هوایی از تهران تا لندن حدود 6 ساعت طول می کشد. اما اگر از دیگر کشورهای اروپایی قصد سفر به انگلستان را دارید و می خواهید روشی ارزان تر را تجربه کنید، می توانید به سراغ قطار و اتوبوس بروید.

راهنمای ویزای توریستی انگلیس

مهم ترین شهرهای انگلیس

راهنمای سفر به انگلیس 2022 به شما مجذوب نماینده ترین و مهم ترین شهرهای انگلیس را معرفی می نماید. لندن مشهورترین و بزرگ ترین شهر انگلستان است که سالانه پذیرای مسافران بسیاری از اقصی نقاط دنیا است. اگر از هواداران پروپاقرص فوتبال باشید، حتماً نام شهر منچستر را بارها شنیده اید. کستل فیلد و موزه ملی فوتبال از دیدنی ترین جاذبه های این شهر دوست داشتنی هستند.

لیورپول، مرکز فرهنگی اروپا از دیگر شهرهای مهم انگلیس است که معروفیت خود را مرهون گروه راک بیتلزها است. شهر ادبیات دنیا، ناتینگهام، نامی آشنا در خاطر هواداران قصه های رابین هود و جنگل شروود است. شهر کمبریج به همراه معتبرترین دانشگاه های خود از دیگر شهرهای مهم انگلیس به شمار می رود.

هزینه سفر به انگلستان

انگلستان یکی از گران ترین شهرهای دنیا است و سفر کردن به آن نسبت به سایر کشورها کمی هزینه بیشتر را می طلبد. در این سفر باید هزینه محل اقامت، هزینه غذا، حمل ونقل، سوغاتی و ورودیه مکان های گردشگری و تفریحی را در بودجه کلی هزینه سفر به انگلیس با تور مؤثر دانست. به صورت کلی، سفر کاملاً مالی به انگلستان با اقامت در خوابگاه و غذای حاضری و بازدید از موزه های رایگان و تئاتر و کرایه دوچرخه حدود 42 پوند می گردد.

هزینه سفر به انگلیس با تور برای یک اتاق دبل به همراه صرف غذا در رستوران و بازدید از نمایشگاه ها و تئاتر حدود 231 پوند می گردد. هزینه سفر به انگلیس با تور به صورت لوکس شامل اقامت در یک هتل چهار ستاره و صرف ناهار در رستوران های مطرح به همراه تردد شهری با تاکسی و تماشای برترین تئاترها حدود 365 پوند است.

مدت زمان صدور ویزای انگلیس

حمل ونقل در انگلیس

گردشگران در راهنمای سفر به انگلیس 2022 در پی یافتن مناسب ترین روش های حمل ونقل در انگلیس هستند. وسایل حمل ونقل عمومی در انگلستان بسیار امن و ارزان هستندو مسیرهای مختلفی را به آسانی می توان با آن ها طی کرد. شبکه ریلی گسترده امکان استفاده از قطارهای کلاس یک و دو را برای سفر به بیشتر نقاط این کشور فراهم نموده است. در انگلستان، امکان کرایه ماشین نیز وجود دارد که می توانید آن را در یک شهر تحویل گرفته تا در شهر دیگر تحویل دهید.

معروفیت متروهای زیرزمینی لندن نیز زبانزد خاص و عام است. با این سیستم حمل ونقل ریلی پر سرعت می توانید بسیار ارزان و در کم ترین مدت زمان ممکن خود را به مقصد برسانید و از هزینه سفر به انگلیس با تور بکاهید. در مقابل تاکسی های مجذوب نماینده انگلیسی که گران هستند، اتوبوس های مشهور و دوست داشتنی دو طبقه قرمز رنگ انگلیسی نیز از ارزان ترین روش های حمل ونقل در انگلیس به شمار می رود.

اقامت در انگلیس

هتل، کمپ، هاستل و پانسیون از انواع مکان های اقامتی در انگلیس هستند که بسته به بودجه سفر و سلیقه خود می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید.

خورد و خوراک در انگلیس

یافتن یک رستوران خوب همواره از چالش های اصلی هر سفری است و افراد در راهنمای سفر به انگلیس 2022 در پی یافتن گزینه های ارزان هستند. خیالتان راحت باشد! انگلیسی ها از هواداران غذا هستند. به همین علت، رستوران های فراوانی را با تنوع غذایی بی نظیر و سطح قیمتی متفاوت می توان در انگلیس پیدا کرد. یکی از محبوب ترین خوراکی ها در انگلستان که در بیشتر رستوران های فست فودی می توان طعم لذیذ آن را چشید، چیپس و ماهی است. اگر در پی غذاهای ارزان تر هستید، می توانید به سراغ غذاهای آسیایی، فست فودهای زنجیره ای و … بروید یا خودتان با خرید مواد غذایی برای خود آشپزی کنید؛ بدین ترتیب می توان از هزینه سفر به انگلیس با تور کم کرد.

زبان رسمی انگلیس چیست؟

تنوع مهاجران و گردشگران بین المللی فراوان در انگلیس، شنیدن آوای زبان های مختلف را در گوشه گوشه این کشور امکان پذیر ساخته است؛ با این وجود، همان طور که از نام این کشور معین است، زبان اصلی مردم این کشور انگلیسی است.

شرایط بهداشتی و درمانی در انگلیس چطور است؟

در کشور انگلیس، سامانه ملی بهداشت و مراقبت های پزشکی تحت عنوان سازمان ملی تأمین بهداشت و درمان وجود دارد. بودجه این سازمان از مالیات ها و بیمه ملی تأمین می گردد. از همین رو، بیشتر مردم بریتانیا برای بهداشت و مراقبت های پزشکی و درمانی هزینه ای پرداخت نمی نمایند.

چه سیم کارتی بگیرم؟

در راهنمای سفر به انگلیس 2022 به شما پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از پرداخت هزینه های سرسام آور رومینگ، یک سیم کارت محلی از کشور مقصد تهیه کنید. به این ترتیب شما با تهیه یک سیم کارت اعتباری محلی یا یک سیم کارت بین المللی می توانید از هزینه سفر به انگلیس با تور بکاهید. اگر از افرادی هستید که دوستدار سفر به کشورهای مختلف هستید، سیم کارت بین المللی از مناسب ترین و ارزان ترین گزینه های انتخابی است.

سیم کارت های بین المللی eKit، O2 و WorldSIM از معروف ترین و معتبرترین سیم کارت های بین المللی است که تا حدود 90 درصد می تواند هزینه های مکالمه در سفر را کاهش داد.

آیا برای سفر به انگلیس احتیاج به ویزای انگلیس دارم؟

تا مدتی پیش، انگلستان ازجمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا بود و به راحتی با ویزای شینگن می توانستید به آن سفر کنید. اما اکنون احتیاج است تا ایرانیان پیش از سفر به انگلیس، ویزای معتبر انگلیس را دریافت نمایند. مراحل دریافت ویزای انگلیس کمی زمان بر و پیچیده است؛ به همین علت، راهنمای سفر به انگلیس 2022 به شما پیشنهاد می نماید که در انتخاب یک آژانس توریستی معتبر و پیروز در این زمینه دقت کنید. انواع گوناگونی از ویزای انگلیس بسته به علت سفر به این کشور وجود دارد. ویزای توریستی انگلیس برای بار اول برای 6 ماه صادر می گردد که هزینه ویزای توریستی انگلستان برای این مدت به همراه هزینه های پر کردن فرم سفارت، بارگذاری مدارک و پرداخت وجه، 300 دلار می گردد که این مبلغ را در هزینه سفر به انگلیس با تور باید لحاظ کرد.

شرایط سفر به انگلیس چیست؟ | آپدیت زمستان 1400

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 843

به "راهنمای سفر به انگلیس 2022 ، هزینه سفر به انگلیس با تور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به انگلیس 2022 ، هزینه سفر به انگلیس با تور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید