فرودگاه بین المللی پاتایا ، آرامش در فرودگاه تایلند (تور پاتایا ارزان)

به گزارش وبسایت دانشجویی، گردشگران زیادی هر ساله برای سفر به پاتایا به وسیله خطوط هوایی به این شهر ساحلی در کرانه شرقی تایلند و در فرودگاه پاتایا سفر می نمایند . پاتایا را می توان از جمله شهر های مهم توریستی تایلند به حساب آورد که فرودگاه بین المللی پاتایا در این بین از اهمیت زیادی برخوردار است فرودگاه بین المللی پاتایا در ارتفاع 13 متری از سطح دریا قرار گرفته است این فرودگاه که یک باند آسفالته به طول 3505 کیلومتر دارد در واقع تنها پایانه مسافری برای پرواز های خارجی و داخلی و چارتر ها در این نمونه از فرودگاه های تایلند به شمار میرود.

فرودگاه بین المللی پاتایا ، آرامش در فرودگاه تایلند (تور پاتایا ارزان)

از سفر با تور پاتایا ارزان لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

چند منظوره بودن فرودگاه

خطوط هوایی تایلند این فرودگاه پاتایا را به عنوان یکی از پایگاه های هوایی خود در مواقع ضروری بعد از فرودگاه بانکوک مورد استفاده قرار می دهد .درواقع می توان این طور اعلام کرد که فرودگاه بین المللی پاتایا فرودگاهی دو منظوره یعنی فرودگاهی نظامی عمومی می باشد.این فرودگاه مثل بیشتر فرودگاه ها دارای امکانات رفاهی و فروشگاه های متعددی می باشد از جمله فروشگاه سوغات تایلند ، کافی شاپ ، رستوران ، کافی نت ، دفتر خدمات پستی و راهنمای هتل و گردشگری می باشد. تصویر برداری از محوطه این فرودگاه برای کلیه افراد ممنوع می باشد به خاطر این که دفتر فرماندهی نیروی هوایی سلطنتی تایلند در این نوع از فرودگاه های تایلند در این فرودگاه تایلند مستقر می باشد.

پروازها و خطوط هوایی

خطوط هوایی ماهان تنها خطوط هوایی ایرانی است که به شهر های تایلند و فرودگاه های تایلند پرواز مستقیم دارد بعلاوه شرکت های دیگری نظیر ایران ایر ، قطر ، امارات ، ایر آسیا و عمان ایر نیز پرواز هایی برای پاتایا در فهرست پروازهایشان دارند اما به طور مستقیم نیست و در صورتی که از این خطوط هوایی استفاده می نمایید ابتدا باید در شهر ثالثی مانند عمان ، امارات ، بانکوک و ... توقف نمایید. تعداد 3 یا 4 پرواز روزانه به این فرودگاه انجام می گردد این پرواز ها شامل پرواز های داخلی و خارجی می باشد پرواز های خارجی این فرودگاه پاتایا شامل پرواز های خطوط هوایی مانند نان نینگ و نانچانگ از چین ، ماکائو، کوالالامپور مالزی و سنگاپور ،شانگ های و ... می باشد .و پرواز های داخلی کوسامای ، چیانگ مای ، اودون تانی ها ، هادیانی ، پوکت را شامل می گردد بنابر این همان طور که متوجه شدید تعداد پرواز های داخلی و خارجی این فرودگاه تایلند محدود می باشد .

موقعیت مکانی فرودگاه پاتایا

این فرودگاه پاتایا دارای ایستگاه های تاکسی و کرایه و بعلاوه ایستگاه های اتوبوس جهت حمل و نقل آسان مسافر به منطقه ها مختلف تایلند می باشد . محل قرار گیری این فرودگاه در 140 کیلومتری جنوب شرق بانکوک و در 40 کیلومتری دو شهر رایونگ و پاتایا می باشد که برای رفتن به فرودگاه پاتایا با ماشین شخصی یا تاکسی چیزی حدود 40 تا 45 دقیقه طول می کشد .

منبع: همگردی
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1033

به "فرودگاه بین المللی پاتایا ، آرامش در فرودگاه تایلند (تور پاتایا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه بین المللی پاتایا ، آرامش در فرودگاه تایلند (تور پاتایا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید