فرشید اسماعیلی استقلال را سر کار گذاشت؟

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرنگاران: فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنان استقلال بود که فصل گذشته قراردادش با این تیم به خاتمه رسید. او که مثل دیگر ستاره های باشگاه منتظر تمدید قرارداد بود به ناگاه متوجه شد در لیست فرهاد مجیدی برای فصل بعد قرار ندارد.

فرشید اسماعیلی استقلال را سر کار گذاشت؟

به گزارش خبرنگاران، اختلاف مدیریتی از یک سو و مسائل انضباطی از سوی دیگر باعث شده بود تا فرشید اسماعیلی از استقلال دور شود. با این حال تنها یکی دو هفته بعد از آنکه مدیرعامل وقت استقلال یعنی احمد مددی اظهار داشت فرهاد مجیدی علاقه ای به حفظ فرشید اسماعیلی ندارد، سرمربی استقلال تغییر عقیده داد و با نوشتن نامه ای به مدیریت باشگاه نسبت به جذب این بازیکن اعلام احتیاج کرد.

در ادامه احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال هم استعفا کرد تا یکی از جدی ترین مخالفان حضور هافبک شیرازی استقلال از جمع آبی پوشان جدا شود. از آنجا که فرشید اسماعیلی هم کوشش زیادی برای نشان دادن مشکلش با مدیریت استقلال می کرد، بعد از جدایی مددی، اینطور نشان داده شد که این بازیکن مشکلش حل شده و به زودی قراردادش را با استقلال تمدید می نماید.

حتی همین روز گذشته که رشید مظاهری به تمرینات استقلال برگشت شایعه شد که تا ساعاتی دیگر فرشید اسماعیلی هم سر تمرینات حاضر می شود. حالا، اما اتفاق جالبی اتفاق افتاده و آنطور که ورزش سه نوشته، فرشید اسماعیلی در حال مذاکره با باشگاه العربی قطر است و احتمالا تا 48 ساعت آینده به این تیم قطری خواهد رفت. این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که فرهاد مجیدی بازیکنی در پست فرشید اسماعیلی نخریده و تقریبا خیالش راحت بود که او دوباره به استقلال برمی شود. حال فقط باید منتظر ماند و دید واکنش استقلال در صورت رفتن فرشید اسماعیلی به العربی چیست.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 658

به "فرشید اسماعیلی استقلال را سر کار گذاشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشید اسماعیلی استقلال را سر کار گذاشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید