واکنش فوری پرسپولیسی ها به حضور یحیی گل محمدی در تیم ملی!، پشت پرده ماجرای جنجالی چیست؟

به گزارش وبسایت دانشجویی، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه مشاورانش و بدون اطلاع اعضای هیئت رئیسه در حال مذاکره با گزینه های موردنظر خود برای راهنمایی تیم ملی است.

واکنش فوری پرسپولیسی ها به حضور یحیی گل محمدی در تیم ملی!، پشت پرده ماجرای جنجالی چیست؟

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مصاحبه های اخیر میرشاد ماجدی و احسان اصولی دو عضو هیات رئیسه فدراسیون و بی خبری مطلق آنها از تحولات اتفاق افتاده پیرامون سرمربی تیم ملی نشان داد که شهاب عزیزی برخلاف آنچه وعده داده بود تک محورترین رئیس فدراسیون فوتبال است و به هیات رئیسه در نقش ویترین می نگرد که این موضوع باعث ناراحتی شدید بعضی از اعضا شده است که در آینده به تشریحش خواهیم پرداخت.

در تازه ترین تحولات و به موازات طرح نام یحیی گل محمدی برای راهنمایی تیم ملی، یکی از مدیران ارشد پرسپولیس در هیات مدیره این فدراسیون که از قصد فدراسیون برای قرار دادن نام گل محمدی در فهرست نامزدها آگاه شد به خادم و مشاورانش می گوید که مقطع فعلی زمان مناسبی برای طرح این مساله نیست چراکه ممکن است واکنش های بسیار شدیدی از سوی طرفداران پرسپولیس به همراه داشته باشد. کما اینکه در 24 ساعت گذشته هم برآورد های اولیه در این خصوص با برخوردهای تندی از سوی طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی همراه شده است.

این مقام مسول همچنین به خادم گفته که مرحله بعدی بازی های لیگ قهرمانان آسیا همزمان با برنامه های تیم ملی در مرحله بعدی است و به همین دلیل قرار دریافت گل محمدی در یک دوراهی تبعات فراوانی را می تواند برای پرسپولیس به همراه داشته باشد.

فدراسیون فوتبال که در یک اعلام غلط تصریح نموده تا زمان قرعه کشی مقدماتی جام جهانی صبر می نماید و بعد سرمربی را بر اساس حریفان تیم ملی انتخاب می نماید!حالا با گذشت سریع زمان و نزدیک شدن به این مسابقات عملا در یک باتلاق خودساخته اسیر شده است و همه در ساختمان سئول می دانند مسبب وقوع چنین وضعیتی چه کسی است!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 522

به "واکنش فوری پرسپولیسی ها به حضور یحیی گل محمدی در تیم ملی!، پشت پرده ماجرای جنجالی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فوری پرسپولیسی ها به حضور یحیی گل محمدی در تیم ملی!، پشت پرده ماجرای جنجالی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید