تور قطر ارزان: صادقی: در تورنمنت قطر شناخت مربی و بازیکنان از یکدیگر بیشتر می گردد

به گزارش وبسایت دانشجویی، مدیر فنی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: یکی از اتفاقات خوبی که حضور در تورنمنت قطر رقم می زند این است که سرمربی از بازیکنانی که در اردوی داخلی بودند شناخت پیدا می نماید.

تور قطر ارزان: صادقی: در تورنمنت قطر شناخت مربی و بازیکنان از یکدیگر بیشتر می گردد

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

کیوان صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد حضور تیم ملی هندبال کشورمان در تورنمنت قطر گفت: حضور در این تورنمنت به موقع است. اولا سرمربی شناخت بهتری از بازیکنان پیدا می نماید و متوجه می گردد که آیا بازیکنان می توانند خواسته های او را اجرا نمایند یا نه. شرکت در این تورنمنت باعث می گردد سرمربی عیار بازیکنان را بسنجد. این مسابقات و دیدارهای محبت آمیز یاری می نماید تا نواقص را در زمان موجود بر طرف کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: ما بعد از دو سال در یک تورنمنت و مسابقه حضور داریم. این تورنمنت خارج از نتیجه ای که برابر تیم ها به دست می آوریم اهمیت دارد و باعث شناخت سرمربی از بازیکنان و بازیکنان از سرمربی می گردد.

مدیر فنی تیم ملی هندبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا لژیونرها در تورنمنت قطر حضور خواهند داشت، گفت: در این مسابقات 18 بازیکن حضور دارند، 17 نفر آنها از بازیکنان داخلی هستند و پویا نوروزی، لژیونر کشورمان نیز در قطر به اضافه می گردد. سایر لژیونرها نتوانستند در این مرحله کنار تیم باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضور لژیونرها در اردوها و اضافه شدن آنها به ترکیب تیم در روزهای خاتمهی ممکن است باعث تکرار اتفاقات گذشته برای تیم ملی گردد، گفت: یکی از اتفاقات خوبی که حضور در تورنمنت قطر رقم می زند این است که سرمربی از بازیکنانی که در اردوی داخلی بودند شناخت پیدا می نماید که بررسی می نماید که آیا اینها همان کارایی لژیونر ها را دارند یا نه؟ فرناندز به صورت مداوم فیلم های بازی لژیونرها ر بررسی می نماید و اگر بتواند این بازیکنان را جایگزین کند حتما با آنها به عربستان و مسابقات قهرمانی آسیا می رویم اگر غیر از این باشد لژیونرها آخر آذر ماه به تیم ملحق می شوند و سرمربی تصمیم گیری می نماید.

وی در خاتمه گفت: دور از هر نتیجه ای، این تورنمنت خوش موقع است. بازیکنان با اخلاق مانوئل، نحوه کوچ کردن و سیستم کاری او آشنا می شوند .این تورنمنت حتی برای قطر هم منفعت زیادی دارد و آنها نیز قبل از مسابقات قهرمانی آسیا تیم خود را محک می زنند به همین علت آنها برای برگزاری آن این همه هزینه می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 698

به "تور قطر ارزان: صادقی: در تورنمنت قطر شناخت مربی و بازیکنان از یکدیگر بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: صادقی: در تورنمنت قطر شناخت مربی و بازیکنان از یکدیگر بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید