تورهای چین: شی جین پینگ: چین در پی هژمونی نیست

به گزارش وبسایت دانشجویی، رئیس جمهور چین در جریان سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که این کشور زورگو نبوده و در پی سیطره بر دنیا نیست.

تورهای چین: شی جین پینگ: چین در پی هژمونی نیست

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز سه شنبه در جریان سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که پکن ساخت نیروگاه ها در خارج که با زغال سنگ کار می نمایند را متوقف خواهد نمود.

وی در ادامه سخنانش گفت: چین به هیچ کشوری حمله نکرده و نخواهد نمود، زورگویی نمی کند و در پی هژمونی نیست.

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل هم در سخنرانی افتتاحیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره خطرات ناشی از رقابت قدرت عظیم بین چین و آمریکا هشدار داد و گفت که می ترسد دنیا به سمت دو مجموعه مختلف قوانین اقتصادی، تجاری، اقتصادی و تکنولوژیکی و دو رویکرد متفاوت در توسعه هوش مصنوعی حرکت کند و در نهایت خطر دو استراتژی نظامی و ژئوپلیتیک متفاوت وجود دارد.

دبیرکل سازمان ملل پیش تر هم در مصاحبه ای گفت باید به هر قیمتی از وقوع جنگ سرد میان چین و آمریکا که می تواند از جنگ سرد قبلی خطرناک تر باشد، جلوگیری گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 639

به "تورهای چین: شی جین پینگ: چین در پی هژمونی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: شی جین پینگ: چین در پی هژمونی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید