رانندگان سرویس های مدارس باید دو دوز واکسن را دریافت نموده باشند

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرنگاران/خوزستان رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: سرویس های مدارس دانش آموزان از بین کسانی انتخاب خواهند شد که هر دو دوز واکسن را دریافت نموده باشند.

رانندگان سرویس های مدارس باید دو دوز واکسن را دریافت نموده باشند

علی ممبینی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در صورتی که برای آموزش حضوری، دانش آموزان احتیاج به سرویس ایاب و ذهاب داشته باشند، سرویس در اختیار آن ها قرار خواهیم داد و هزینه ایاب و ذهاب برای روزهایی که دانش آموزان در مدرسه حضور پیدا می نمایند کاملاً پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم واکسینه شدن رانندگان سرویس های مدارس، اظهار داشت: سرویس های مدارس دانش آموزان از بین کسانی انتخاب خواهند شد که هر دو دوز واکسن را دریافت نموده باشند. برای ثبت نام سرویس ها ارائه کارت واکسیناسیون و کارت شناسایی الزامی است و باید ثابت گردد که هر دو دوز واکسن را دریافت نموده اند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به شرایط آموزشی در سال تحصیل نو، ادامه داد: محور آموزش ما مجازی است اما در جاهایی که مدارس کم جمعیت هستند آمادگی برگزاری کلاس های حضوری را داریم.

ممبینی در انتها گفت: برای منطقه ها روستایی و هر جایی که دانش آموزان باید مسافتی برای رسیدن به مدرسه طی نمایند، سرویس ایاب و ذهاب به ازای روزهایی که در مدرسه حضور پیدا می نمایند، مانند سال های گذشته در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 666

به "رانندگان سرویس های مدارس باید دو دوز واکسن را دریافت نموده باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانندگان سرویس های مدارس باید دو دوز واکسن را دریافت نموده باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید