دستگیری سلطان دارو های کمیاب فضای مجازی در تهران

به گزارش وبسایت دانشجویی، رئیس پلیس فضای فراوری و تبادل اطلاعات مرکز از شناسایی و دستگیری عامل فروش دارو های غیرمجاز در فضای مجازی اطلاع داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از 17 هزار قلم انواع داروی نایاب و کمیاب کشف شد.

دستگیری سلطان دارو های کمیاب فضای مجازی در تهران

به گزارش ایرنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی اضافه نمود: در راستای مبارزه با فروشندگان دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش اجرا شده به وسیله کارشناسان این پلیس، یک کانال تلگرامی با تعداد 35 هزار دنبال نماینده شناسایی شد که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب می نمود.

وی توضیح داد: کارشناسان پلیس فتا مرکز اقدامات ویژه خود را شروع کردند و با بهره گیری از روش های فنی و علمی پیروز شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی نمایند.

سرهنگ گودرزی گفت: پس از به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و پس از تشریفات قضایی، مجرم در محل اختفای خود در یکی از منطقه ها جنوبی تهران دستگیر گشت و بیش از 17 هزار قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از وی کشف شد.

رئیس پلیس فتا مرکز بیان داشت: مجرم پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد، اما با مشاهده مستندات جمع آوری شده به وسیله پلیس بزه انتسابی را پذیرفت و به جرم خود اقرار کرد.

سرهنگ گودرزی اضافه نمود: پلیس فتا با رصد های مستمر و شبانه روزی خود در فضای مجازی با کسانی در این فضا اقدام به فروش این گونه اقلام نمایند، مطابق قانون برخورد خواهد نمود.

رئیس پلیس فتا تهران عظیم با بیان اینکه خرید و فروش محصولات دارویی در فضای مجازی ممنوع است به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه امکان ارائه دارو های تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است، بهتر است هرگونه دارو و مواد بهداشتی از داروخانه ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری گردد. بعلاوه کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تهدیدات و آسیب های فضای سایبری و یا اعلام هرگونه موارد مشکوک، به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 551

به "دستگیری سلطان دارو های کمیاب فضای مجازی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سلطان دارو های کمیاب فضای مجازی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید