خبرنگاران بیستمین برد متوالی سیتیزن ها با درخشش زوج خط دفاعی

به گزارش وبسایت دانشجویی، تهران- خبرنگاران- منچسترسیتی با شکست وستهم به بیستمین پیروزی متوالی خود در مسابقات مختلف دست پیدا و صندلی خود را در صدر جدول لیگ برتر بیش از پیش تثبیت کرد.

خبرنگاران بیستمین برد متوالی سیتیزن ها با درخشش زوج خط دفاعی

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس با ملاقات دو تیم منچسترسیتی و وستهم از ساعت 16 به وقت تهران در استادیوم اتحاد شروع شد و در انتها این شاگردان پپ گواردیولا بودند که پیروز شدند با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان شگفتی ساز خود بگذرند.

بیستمین پیروزی متوالی سیتیزن ها در مسابقات مختلف در حالی رقم خورد که بازهم مدافعین مرکزی این تیم خوش درخشیدند و زننده هر دو گل تیمشان بودند. ابتدا روبن دیاز در دقیقه 30 و سپس جان استونز در دقیقه 68 برای منچسترسیتی پیروز به گلزنی شدند. در سوی مقابل تک گل تیم دیوید مویس از طریق مایکل آنتونیو در دقیقه 44 به ثمر رسید. زوج استونز و دیاز 15 بار در کنار هم قرار گرفته اند که ماحصل آن دریافت تنها سه گل و به ثمر رساندن پنج گل بوده است.

تیم پپ گواردیولا با این پیروزی 62 امتیازی شد و فاصله خود را با نزدیک ترین تعقیب کننده از یک بازی بیشتر به 13 امتیاز رساند. وستهم نیز با 45 امتیاز فعلا در رده چهارم باقی ماند. مویس در نهمین تقابل با پپ به دنبال اولین برد بود اما هفتمین شکست نصیبش شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 349

به "خبرنگاران بیستمین برد متوالی سیتیزن ها با درخشش زوج خط دفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیستمین برد متوالی سیتیزن ها با درخشش زوج خط دفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید