لیگ قهرمانان اروپا، آغاز پرقدرت بارسلونا، پاری سن ژرمن باز هم به منچستریونایتد باخت

به گزارش وبسایت دانشجویی، دیدارهای شب نخست از هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم های بارسلونا، لاتزیو و منچستریونایتد و شکست بوروسیا دورتموند به سرانجام رسید.

لیگ قهرمانان اروپا، آغاز پرقدرت بارسلونا، پاری سن ژرمن باز هم به منچستریونایتد باخت

با ما سفر کنید و با قیمت تورهای نوروزی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای اولین شب از فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب شش بازی در گروه های E، F، G و H برگزار گردید که در انتها آنها تیم های فوتبال بارسلونا، لاتزیو، منچستریونایتد و لایپزیگ مقابل رقبا به فزونی رسیدند.

در گروه G بارسلونای رونالد کومان شروعی مقتدرانه را در لیگ قهرمانان رقم زد و میزبان مجارستانی خود تیم فرنس واروش را با نتیجه 5 بر یک شکست داد. در این بازی که جرارد پیکه مدافع بارسلونا در دقیقه 68 با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد، لیونل مسی در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی، آنسو فاتی در دقیقه 42، فیلیپه کوتینیو در دقیقه 52، پدری در دقیقه 82 و عثمان دمبله در دقیقه 89 برای بارسلونا گلزنی کردند و ایگو خاراتین در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی تنها گل فرنس واروش را زد.

در دیگر بازی مهم که در گروه H برگزار گردید، تیم فوتبال منچستریونایتد فینالیست فصل گذشته رقابت ها پاری سن ژرمن را در استادیوم پارک دو پرنس شهر پاریس با نتیجه 2 بر یک شکست داد تا حکایت بازی دو فصل پیش دو تیم در همین استادیوم تکرار گردد.

منچستری ها با گلزنی برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی در دقیقه 23 پیش افتادند، اما اشتباه مهاجم این تیم آنتونی مارسیال برای دفع توپ با سر در یک ضربه کرنر موجب شد که او دروازه خودی را در دقیقه 55 باز کند. با این وجود مارکوس رشفورد با یک شوت از روی خط محوطه جریمه در دقیقه 87 سه امتیاز را به میهمان انگلیسی برگرداند.

در دیگر بازی این گروه تیم لایپزیگ آلمان با نتیجه 2 بر صفر میهمانش استانبول باشاک شهیر ترکیه را شکست داد. آنجلینو در دقایق 16 و 20 هر دو گل این بازی را به ثمر رساند.

همچنین در گروه E تیم های فوتبال چلسی و سویا در استادیوم استمفوردبریج شهر لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل سرانجام یافت. در دیگر بازی این گروه هم رن فرانسه در خانه خود مقابل تیم کراسنودار روسیه به تساوی یک - یک رضایت داد.

در گروه F مسابقات هم یک بازی دیگر برگزار گردید که در آن تیم فوتبال لاتزیو در شهر رم میهمان آلمانی اش بوروسیا دورتموند را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. چیرو ایموبیله در دقیقه 6، ماروین هیتس در دقیقه 23 (گل به خودی) و ژان دانیل آکپا در دقیقه 76 سه گل لاتزیو را به ثمر رساندند و تنها گل دورتموند هم در دقیقه 71 توسط ارلینگ هالند رقم خورد.

امشب (چهارشنبه) هشت بازی دیگر در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا برگزار می گردد که برنامه آنها به توضیح زیر است:

گروه A

سالزبورگ (اتریش) - لوکوموتیو مسکو (روسیه) 20:25

بایرن مونیخ (آلمان) - اتلتیکو مادرید (اسپانیا) 22:30

گروه B

رئال مادرید (اسپانیا) - شاختار دونتسک (اوکراین) 20:25

اینتر (ایتالیا) - بوروسیا مونشن گلادباخ (آلمان) 22:30

گروه C

المپیاکوس (یونان) - مارسی (فرانسه) 22:30

منچسترسیتی (انگلیس) - پورتو (پرتغال) 22:30

گروه D

آژاکس (هلند) - لیورپول (انگلیس) 22:30

میتلند (دانمارک) - آتالانتا (ایتالیا) 22:30

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 102

به "لیگ قهرمانان اروپا، آغاز پرقدرت بارسلونا، پاری سن ژرمن باز هم به منچستریونایتد باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، آغاز پرقدرت بارسلونا، پاری سن ژرمن باز هم به منچستریونایتد باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید