جولان کرونای انگلیسی در آلمان و فرانسه

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرگزاری خبرنگاران- گونه جدید ویروس کرونا، موج سوم کرونا را در آلمان و فرانسه رقم می زند.

جولان کرونای انگلیسی در آلمان و فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، گونه جدید ویروس کرونا، موج سوم کرونا را در آلمان و فرانسه رقم می زند.

کشور های اروپایی درباره شیوع مجدد بیماری کووید-19 بار دیگر هشدار دادند. آلمان و فرانسه به این می اندیشند که محتمل است موج سوم کرونا این دو کشور را فرابگیرد. این موج سوم کرونا ناشی از گونه جدید ویروس کرونا است. آنگلا مرکل صدراعظم آلمان هشدار داده است بدون اقدامات احتیاطی لازم، این کشور با چشم انداز اعمال مقررات کامل کرونایی روبرو است.

فقط در یک روز گذشته، دوازده هزار مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 در آلمان گزارش شده است. در بیست و چهار ساعت گذشته در فرانسه نیز بیش از سی هزار مورد جدید از ابتلا به بیماری کووید-19 گزارش شده است. این برای نخستین بار از ماه نوامبر تا به امروز است که در مدت یک روز، این همه تعداد جدید بیماران کرونایی در فرانسه مشاهده می گردد. شمار بیماران کرونایی منتقل شده به بخش مراقبت های ویژه، آی سی یو، در فرانسه افزایش یافته است.

قرار است از روز شنبه محدودیت های جدید کرونایی در بخش هایی از فرانسه اعمال گردد. کشور های اروپایی به علت اعمال محدودیت های کرونایی، از نظر مقابله با شیوع بیماری کووید-19 در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته بودند تا اینکه گونه جدید ویروس کرونا ظهور کرد که اولین بار در انگلیس مشاهده شد. باید توجه داشت در شهری همانند نیس در فرانسه، پنجاه درصد موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19، ناشی از گونه جدید این ویروس است. علت افزایش موارد جدید ابتلا به این بیماری در فرانسه نیز همین گونه جدید ویروس کرونا است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 344

به "جولان کرونای انگلیسی در آلمان و فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان کرونای انگلیسی در آلمان و فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید