جوان که بودم پرسپولیس را دوست داشتم

به گزارش وبسایت دانشجویی، جواد خواجوی را خیلی ها تا قبل از این که در سریال نوروز رنگی بازی کند بیشتر در اینستاگرام و با صداگذاری روی ویدئوهای مختلف می شناختند.

جوان که بودم پرسپولیس را دوست داشتم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، اما حالا او شناخته شده تر از قبل است و در چارچوبی دارد حرکت می نماید که جدی تر به بازی و بازیگری فکر کند. هر چند خواجوی تئاتری است و تحصیلات آکادمیکش را هم در همین زمینه فیلم و سینما انجام داده است. با جواد خواجوی هم برای دقایقی کوتاه گپ فوتبالی زدیم که در زیر می خوانید.

آقا جواد یک راست می رویم سراغ فوتبال. استقلالی هستید یا پرسپولیسی؟

خب من در نوجوانی طرفدار پر و پا قرص پرسپولیس بودم و با جدیت بازی های این تیم را دنبال می کردم.

یعنی الان طرفدار این تیم نیستید؟

نه این که طرفدار نباشم اما سعی می کنم فوتبال تماشا کنم و بازی های هر تیمی که خوب بازی می نماید را ببینم. مثلا من بازی های استقلال را هم تماشا می کنم و دوست های فوتبالی هم زیاد دارم.

اما بدون شک طرفدار سر سخت تیم های مشهدی هستید. درست است؟

بدون شک.ابومسلم که عشق است، شهر خودرو هم تیم خوبی است. آن سال های قبل، قبل از این که معروف شوم با حمید علی عسگری که در ابومسلم بازی می کرد دوست بودم. حمید بعدا به پرسپولیس پیوست.

با استقلالی ها هم دوست هستی؟

بله.مثلا آن روز آرش برهانی را دیدم و کلی کیف کردم. در کل می خواهم بگویم الان فوتبال برایم طوری شده که بازی هر تیمی که زیبا بازی کند را تماشا می کنم. فرقی هم نمی نماید پرسپولیس باشد یا استقلال، سپاهان باشد یا پدیده. هر تیمی که خوب بازی کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 414

به "جوان که بودم پرسپولیس را دوست داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان که بودم پرسپولیس را دوست داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید