خداحافظی استقلال و فرهاد مجیدی با قهرمانی در لیگ؟

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرنگاران: هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر امشب به صورت همزمان برگزار می گردد و در یکی از ملاقات ها استقلال در استادیوم آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان است. این ملاقات تقابل فرهاد مجیدی با محمود فکری، سرمربی سابق همین استقلال است.

خداحافظی استقلال و فرهاد مجیدی با قهرمانی در لیگ؟

به گزارش خبرنگاران، فارغ از نتیجه ای که ممکن است در بازی امشبِ استقلال رقم بخورد، این احتمال وجود دارد که این تیم یکبار دیگر فرصت قهرمانی در لیگ برتر را از دست دهد. استقلال فعلا با 50 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی ای قرار گرفته است که پرسپولیس با 58 امتیاز صدرنشین آن است. از آنجا که فقط سه هفته به سرانجام رقابت های لیگ برتر به جای مانده، رجحان پرسپولیس برابر ماشین سازی در ملاقات امشب، شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر را از بین می برد.

البته اگر استقلال در بازی امشب امتیاز هم از دست بدهد باز این تیم شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت. تنها موردی که استقلال را همچنان امیدوار به قهرمانی در لیگ می نماید شکست پرسپولیس برابر ماشین سازی و رجحان خودش برابر نفت مسجد سلیمان است. اگر چنین گردد، کوشش برای قهرمانی به دو هفته به جای مانده کشیده می گردد.

استقلال آخرین بار با امیر قلعه نویی در فصل 92-91 قهرمان شده و از آن موقع تا به حال، نتوانسته قهرمان لیگ برتر گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 579

به "خداحافظی استقلال و فرهاد مجیدی با قهرمانی در لیگ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی استقلال و فرهاد مجیدی با قهرمانی در لیگ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید