تفاهم نامه همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور با شرکت ملی پُست به امضا رسید

به گزارش وبسایت دانشجویی، تهران (پانا) - سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در راستای دریافت اطلاعات مرتبط با احداث فضاهای آموزشی، تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران به امضاء رساند.

تفاهم نامه همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور با شرکت ملی پُست به امضا رسید

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، یکی از بسته های تحولی وزارت آموزش و پرورش، مکان یابی مدارس است که از سال 1397 به صورت رسمی در دستور کار قرار گرفته است.

در این راستا و برای دریافت اطلاعات مرتبط با شرایط و احداث فضاهای آموزشی در سراسر کشور، تفاهم نامه همکاری بین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران به امضاء رسید.

این تفاهم نامه به امضای مهراله رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و رمضانعلی سبحانی فر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران رسید.

براساس این تفاهم نامه، به روزرسانی و مدیریت پایگاه داده، ارسال اطلاعات برخط، مشخص کدپستی ده رقمی و دقیق سازی جغرافیایی اطلاعات مدارس، و ساماندهی و برنامه ریزی در راستای مکان یابی مناسب مدارس کشور دنبال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 341

به "تفاهم نامه همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور با شرکت ملی پُست به امضا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور با شرکت ملی پُست به امضا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید