ویزای آمریکا: اوکراین خواهان افزایش فشارهای آمریکا بر روسیه شد

به گزارش وبسایت دانشجویی، وزیر امور خارجه در ملاقات با گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا، خواهان حمایت آنها از افزایش فشار بر آمریکا شد.

ویزای آمریکا: اوکراین خواهان افزایش فشارهای آمریکا بر روسیه شد

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری روسی ریانووستی، دمیترو کولیبا وزیر امور خارجه اوکراین روز دوشنبه در مصاحبه با گروهی هیأتی از نمایندگان کنگره آمریکا به ریاست سناتور لیندزی گراهام که برای مصاحبه با مقامات اوکراینی به کی یف سفر نموده اند، از آنها خواست که از افزایش فشارها بر روسیه حمایت نمایند.

سرویس رسانه ای وزارت امور خارجه اوکراین طی بیانیه ای در مورد موضوعات مطرح شده در ملاقات وزیر امور خارجه این کشور و هیأت آمریکایی خاطرنشان کرد: دمیترو کولیبا از نمایندگان کنگره ایالات متحده خواست که از افزایش فشارها بر کرملین به منظور خاتمه دادن به اقدامات خشونت آمیز سرکوبگرانه آن حمایت نمایند.

بر اساس این بیانیه، در ملاقات وزیر امور خارجه اوکراین با هیأت آمریکایی موضوعاتی از جمله پروژه گازی نورد استریم 2 و مسائل امنیتی دریای سیاه و دریای آزوف هم مطرح شده و وزیر خارجه اوکراین به هیأت آمریکایی گفته است: روسیه نه فقط برای کشور ما [اوکراین] بلکه برای کل منطقه اروپا-آتلانتیک یک تهدید است. اقدامات تهاجمی روسیه در دریاهای سیاه و آزوف مستلزم یک واکنش قاطع از سوی جامعه بین المللی است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 617

به "ویزای آمریکا: اوکراین خواهان افزایش فشارهای آمریکا بر روسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: اوکراین خواهان افزایش فشارهای آمریکا بر روسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید