یک استقلالی می خواهد با مالک تراکتور استقلال را بخرد؟

به گزارش وبسایت دانشجویی، مصاحبه آتیلا حجازی و بیان این که زنوزی هزینه های درمان پدرم را داد شایعاتی را در خصوص خرید استقلال به وسیله او و زنوزی بر سر زبان ها انداخت.

یک استقلالی می خواهد با مالک تراکتور استقلال را بخرد؟

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت a5 از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بلافاصله پس از این مصاحبه فضای مجازی پر شد از مصاحبه های زنده یاد ناصر حجازی که خودش گفته بود هزینه های درمان مرا هدایتی داد. حتی عده ای مدعی شدند همسر حجازی هم حرف های او در خصوص هدایتی را تائید نموده بود اما معلوم نیست چرا آتیلا چنین صحبتی انجام داده است.

بعد از آن عده ای خبر دادند که شاید مالک تراکتور می خواهد با یاری آتیلا حجازی سهام استقلال یا حداقل بخشی از سهام را بخرد. شایعه ای که از چند ماه قبل هم شنیده می شد اما به هر حال هیچ کس به طور رسمی آن را تائید نمی کند.

همان طور که پیش بینی می شد کار واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی در این دولت انجام نمی گردد و هر چه بود فقط وعده و شعار بود. شاید استارت این کار در دولت نو زده گردد. البته شاید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 552

به "یک استقلالی می خواهد با مالک تراکتور استقلال را بخرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک استقلالی می خواهد با مالک تراکتور استقلال را بخرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید