کی، کجا بازی می کند؟

به گزارش وبسایت دانشجویی، دیگر کمتر کسی پیدا می شود که دو سه سریال تلویزیونی را به صورت مرتب دنبال نکند. بعضی ها از ماها البته حرفه ای تر هستیم به این صورت که بی وقفه، هفت هشت سریال را مرتب تعقیب می کنیم و به محض آمدن قسمت نو سریال، آن را دانلود و تماشا می کنیم. گاهی هم کار به جایی می رسد که داستان سریال ها را با هم اشتباه می کنیم!

کی، کجا بازی می کند؟

یکی از مسائل و مشکلاتی که مشتقان سریال ها دارند این است که بعد از مدتی تماشای سریال های مختلف، به بعضی از بازیگران علاقه پیدا می کنند و می خواهند بدانند که آنها در چه سریال های دیگری بازی کرده اند. برای این دسته خیلی جالب است که به صورت کلی بدانند، بازیگرهای سریال ها در تلویزیون های غربی چقدر نقش در سریال ها برای خود دست و پا می کنند و در آن واحد در چند سریال شرکت می کنند.

شبکه HBO، یکی از شبکه های است که سریال ها و مینی سریال های خوش ساخت و جذابی می سازد. مثلا خود من از سریال های Brodwalk empire، Game of thrones، Sopranos یا Generation kill خوشم می آید.

سام شوبه و دنی ساویتسزکی، در یک کار پژوهشی یک نمودار اطلاعاتی یا اینفوگرافی تعاملی بسیار جالب درست کرده اند.

این اینفوگرافی نشان می دهد که شبکه HBO تا چه میزان در سریال های پیروز خود از بازیگرهایش، استفاده مجدد می کند.

این اینفوگرافی با استفاده از PaperJS، underscore.js و JQuery درست شده است.

شما کافی است روی یک سریال کلیک کنید، تا بازیگرانش را ببینید و بعد می توانید با کلیک بر روی یک بازیگر، ببینید در چه سریال های دیگری بازی کرده است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1009

به "کی، کجا بازی می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی، کجا بازی می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید