همه چیز درباره طلاق، سریال نو تلویزیون

به گزارش وبسایت دانشجویی، برخلاف عنوان سریال طلاق، ابوالقاسم طالبی درباره داستان این مجموعه تلویزیونی می گوید که قصه به مسائل خانوادگی نمی پردازد و موضوع داستان درباره مسایل اجتماعی بحث برانگیز و یک درام سیاسی است که به فساد های مالی می پردازد.

همه چیز درباره طلاق، سریال نو تلویزیون

خبرنگاران| سریال طلاق به کارگردانی ابوالقاسم طالبی مراحل انتهای فیلمبرداری را می گذراند. این سریال که ابتدا قرار بود در شبکه نمایش خانگی منتشر گردد، حالا با توافق عوامل با مسئولان صداوسیما به آنتن تلویزیون خواهد رسید. البته هنوز تعیین نیست که طلاق از کدام شبکه پخش می گردد.

به گزارش خبرنگاران؛ عوامل سریال طلاق می گویند که تا به امروز بخش اعظمی از سکانس ها ضبط شده است و تصویربرداری این سریال تا انتها سال به اتمام می رسد.

براساس آخرین خبرها، قرار است به زودی عوامل سریال طلاق برای ضبط بخش هایی از این مجموعه تلویزیونی راهی خارج از کشور شوند.

مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، شهرام عبدلی، شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی علیرام نورایی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب سرخی، رامین یحیی زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی و مهدی شاکریان بازیگران اصلی سریال طلاق هستند.

البته عوامل سریال می گویند تا به امروز 50 بازیگر در برابر دوربین قرار گرفته اند.

ابوالقاسم طالبی پیش از این 8 فیلم سینمایی و دو مجموعه تلویزیونی ساخته است. البته از میان این تولیدات دو فیلم سینمایی قلاده های طلا و یتیم خانه ایران پر سر و صدا بوده اند.

برخلاف عنوان سریال طلاق، ابوالقاسم طالبی درباره داستان این مجموعه تلویزیونی می گوید که قصه به مسائل خانوادگی نمی پردازد و موضوع داستان درباره مسایل اجتماعی بحث برانگیز و یک درام سیاسی است که به فساد های مالی می پردازد.

اما با این وجود هنوز خلاصه داستانی از سریال طلاق منتشر نشده است.

منبع: فرادید
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 744

به "همه چیز درباره طلاق، سریال نو تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره طلاق، سریال نو تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید