موافقت AFC با حضور تماشاگران، پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان تنها نیست

به گزارش وبسایت دانشجویی، فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور طرفداران در استادیوم الجنوب دوحه برگزار می گردد.

موافقت AFC با حضور تماشاگران، پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان تنها نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعضی منابع خبری در قطر اعلام نموده اند با تصمیم مشترک AFC و کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، 19 دسامبر (29 آذر) میان پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا با حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

ایرانیان مقیم قطر نیز می توانند طبق پروتکل های اعلامی برای حمایت از پرسپولیس بلیت این بازی را تهیه نمایند و در ورزشگاه الجنوب از نماینده ایران در فینال حمایت نمایند. قرار است برای فینال جام امیر که 18 دسامبر در ورزشگاه الریان برگزار می گردد تا چهارمین ورزشگاه جام جهانی 2022 افتتاح گردد، 50 درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی انجام گردد و طبق همین پروتکل ها برای فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز بلیت فروشی صورت بگیرد.

تمامی تماشاگرانی که برای فینال امیر کاپ و لیگ قهرمانان آسیا قصد حضور در ورزشگاه ها را دارند، باید تست کرونا بدهند و طبق اطلاعات ثبت شده آن ها در صورت منفی بودن تست کرونا بلیت به آن ها فروخته می گردد.

برای ورود به ورزشگاه ها نیز بار دیگر شرایط افراد با اپلیکیشن هایی که داشتن آن در قطر اجباری است و شرایط سلامت افراد را نمایش می دهد، کنترل خواهد شد و در صورت سبز بودن شرایط اجازه حضور در ورزشگاه داده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 193

به "موافقت AFC با حضور تماشاگران، پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان تنها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت AFC با حضور تماشاگران، پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان تنها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید