هفت کشتی گیر قم به اردوی تیم های ملی کشتی دعوت شدند

به گزارش وبسایت دانشجویی، علیایی گفت: قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دارای 2 نماینده و در اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان دارای پنج نماینده است.

هفت کشتی گیر قم به اردوی تیم های ملی کشتی دعوت شدند

به گزارش از ،هادی علیایی رئیس هیات کشتی قم گفت: در دوازدهمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی دو فرنگی کار قمی دعوت شده اند.

رئیس هیات کشتی قم اسم کرد: این اردو که از 28 خرداد جاری در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده شروع شده است و تا هفتم تیرماه ادامه دارد، به منظور آماده سازی برای حضور در المپیک توکیو است.

علیایی با بیان اینکه این اردو از 29 خرداد ماه جاری تا 9 تیرماه برگزار می گردد، گفت: محمدمهدی جواهری در وزن 55 کیلوگرم، محمد جانقلی در وزن 60 کیلوگرم و محمدامین جبالی فر در وزن 63 کیلوگرم از جمله فرنگی کاران قمی دعوت شده به این اردو هستند.

رئیس هیات کشتی قم اضافه کرد: بعلاوه در چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، پنج تن از ورزشکاران این استان به این اردو دعوت شدند.

او ادامه داد: بعلاوه امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم و صادق عبدالهی در وزن 97 کیلوگرم از این استان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان دعوت شدند.

رئیس هیات کشتی قم توضیح داد:این اردو زیر نظر روح الله میکائیلی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و از مربیان جوان و باتجریه قم مراحل آماده سازی خود را در در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی سپری می نماید.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 601

به "هفت کشتی گیر قم به اردوی تیم های ملی کشتی دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت کشتی گیر قم به اردوی تیم های ملی کشتی دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید