نکونام انتخاب من نبود! ، این دو نفر نبودند تا نظرم را بگویم!

به گزارش وبسایت دانشجویی، عضو کمیته فنی استقلال می گوید نکونام گزینه منتخب اعضا برای سرمربیگری تیم است.

نکونام انتخاب من نبود! ، این دو نفر نبودند تا نظرم را بگویم!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، اتفاقات فصل گذشته برای استقلال در حال تکرار است و دوباره این باشگاه برای انتخاب سرمربی دچار چالش شده. جدایی فرهاد مجیدی در فصل گذشته باعث شد تا مدیران وقت این باشگاه خودشان اقدام به بستن تیم نمایند ولی حجت کریمی، سرپرست موقت باشگاه مدتی پیش خاطرنشان کرد که این باشگاه دخالتی در خرید بازیکن نخواهد داشت و این کار به وسیله سرمربی تازه انجام خواهد شد. حجت کریمی برای انتخاب سرمربی، هفته پیش اقدام به تشکیل کمیته فنی کرد که بهتاش فریبا هم یکی از اعضای کمیته فنی است ولی در تنها جلسه اعضای این کمیته حضور نداشت.

شناختی از کریمی ندارم

فریبا در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص حضورش در کمیته فنی می گوید: من در ایران نبودم ولی آقای مظلومی به وسیله یک پیغام رسان حکم حضور در کمیته فنی را برایم فرستاد. از من در خصوص 4 گزینه داخلی و 4 گزینه خارجی سؤال کردند ولی واقعیت این است که پاسخی ندادم. اگر آقایان فتح الله زاده یا آجورلو در باشگاه بودند، قضیه فرق می کرد چون از جو باشگاه شناخت داشتم، ولی من شناختی از آقای حجت کریمی و جو فعلی باشگاه ندارم و نمی توانستم در این شرایط نظر بدهم.

نکونام، انتخاب کمیته فنی است

فریبا با اشاره به جلسه ای که میان اعضای کمیته فنی برگزار شده، تأکید می نماید: من با یکی از اعضا در این زمینه صحبت کردم. ظاهرا یک جلسه یک ساعته برگزار شده و اعضای کمیته فنی هم به این نتیجه رسیده اند که جواد نکونام برترین گزینه است و در واقع این مربی، انتخاب دوستان بوده است. حالا اینکه چرا فرایند انتخاب سرمربی کمی طول کشیده، تعیین نیست و من از دلایل این موضوع بی خبر هستم.

انتخاب سرمربی ساده نیست

فریبا درخصوص اینکه آیا طولانی شدن این فرایند، نمی تواند به استقلال ضربه بزند، تأکید می نماید: در این شرایط طرفداران حق دارند نگران باشند و ادامه این شرایط، دوباره استقلال را با شرایط پارسال روبرو خواهد نمود. در این چند سال فقط یک فصل همه چیز در زمان تعیین خودش جلو رفت که فرهاد مجیدی سرمربی بود، ولی در بقیه سال ها، استقلال همواره با این مشکل روبرو بوده است. البته انتخاب سرمربی برای استقلال راحت نیست و باید به مدیرعامل هم حق داد. باشگاه نمی تواند خیلی راحت و به سرعت سرمربی را انتخاب کند و در آخر هم نتیجه این گردد که در هفته پنجم یا ششم شعار حیا کن، رها کن سر داده گردد.

گزینه ایرانی بهتر است

عضو کمیته فنی استقلال درخصوص اینکه گزینه ایرانی بهتر است یا خارجی، می گوید: در این شرایط گزینه ایرانی بهتر است ولی شک نکنید هر فردی چه ایرانی و چه خارجی سرمربی استقلال گردد، قطعا سال سختی خواهد داشت. شما به شرایط قراردادها برای فصل آینده توجه کنید که با چه مبالغی بسته شده و چه آپشن هایی درنظر گرفته شده است. از طرفی باشگاه هم شرایط مالی خوبی ندارد و دیگر دستمزد بازیکنان مثل 4سال قبل نیست که 4میلیارد قرارداد ببندند و بتوان با پیش پرداخت یک میلیاردی بازیکن گرفت. استقلال قطعا کار سختی در پیش خواهد داشت.

نکونام برترین گزینه است

فریبا در پاسخ به این پرسش که آیا نکونام می تواند انتخاب خوبی برای استقلال باشد، می گوید: باشگاه گزینه هایی مثل محمد ربیعی و ساکت الهامی را هم در فهرست داشت. ربیعی رزومه خوبی دارد و ساکت هم نساجی و تراکتور را قهرمان جام حذفی نموده ولی جواد نکونام از این دو گزینه جلوتر است و در واقع برترین گزینه در بین گزینه های داخلی محسوب می گردد. او می تواند به خوبی تیم و نیمکت خودش را مدیریت کند و مدیریت کنار خط را هم بلد است. ارتباط نکونام با رسانه ها هم بد نیست و با مربیان بزرگی هم در این سال ها کار نموده است. امیدوارم باشگاه هرچه زودتر در خصوص انتخاب سرمربی تصمیم نهایی اش را بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1096

به "نکونام انتخاب من نبود! ، این دو نفر نبودند تا نظرم را بگویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام انتخاب من نبود! ، این دو نفر نبودند تا نظرم را بگویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید