نمایشگاه بین المللی اتومبیلیتی 2022 روسیه و حضور ایران (تور ارزان روسیه)

به گزارش وبسایت دانشجویی، نمایشگاه بین المللی اتومبیلیتی 2022 روسیه امروز دوشنبه (31 مرداد ماه) با مشارکت 600 شرکت از 18 کشور دنیا باحضور سفیر ایران در روسیه، وزیر صمت و آلبرت کریم اف، معاون نخست وزیر و معاون وزیر صنعت و تجارت فدراسیون روسیه در مسکو افتتاح شد.

نمایشگاه بین المللی اتومبیلیتی 2022 روسیه و حضور ایران (تور ارزان روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

حضور ایران در این نمایشگاه نخستین اتفاقی است که در بخش خودروسازی بین ایران و روسیه افتاده است. ایران به شکل بسیار پررنگ با شرکت های بزرگ خودروسازی و قطعه سازی در آن حضور یافته است. این بزرگترین حضور نمایشگاهی ایران در سطح بین المللی است، به طوری که جمهوری اسلامی ایران در پاویونی با یک هزار و 700 متر مربع سالن اختصاصی و 900 متر غرفه، بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.

این رویداد در طول تاریخ نمایشگاه های برون مرزی بی نظیر است و شرکت های خودروساز و قطعه ساز ایرانی، آخرین دستاوردها خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

بعلاوه برگزاری پنل مشترک صنعت قطعه سازی 2 کشور، امضای تفاهم نامه انجمن های قطعه سازی ایران و روسیه، برگزاری تورهای بازدید از چند کارخانه خودرو، قطعه سازی روس و تشکیل جلسات B2B با شرکت ها و صنعتگران روسیه، از برنامه های جانبی است که انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور برای این نمایشگاه در نظر گرفته است.

سیدرضا فاطمی امین در روز افتتاح نمایشگاه اتومبیلیتی 2022 مسکو گفت: این نمایشگاه بیستوششمین نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو است که 550 شرکت، در آن به عرضه محصولاتشان پرداخته اند.

وی در ادامه گفت:

ایران برای نخستین بار با سطح وسیع و حضور 50 شرکت، در این نمایشگاه حضور یافته است. با توجه به این که امروز نمایش گاه به طور رسمی کار خود را شروع نموده، استقبال بسیار خوبی از آن اجرا شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد:

فردا هم نشستی بین کسب و کارهای مرتبط ایرانی و روسی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه می تواند سرشروع تحول در مبادلات خودرویی و صنایع مرتبط بین ایران و روسیه باشد. وی ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه بتوانند فتح بابی بر این موضوع باشد و شاهد توسعه قابل توجهی در این حوزه باشیم.

دور زدن تحریم ها و بعلاوه برخورداری از مزیت هایی نظیر مواد اولیه انرژی و نیروی کار مقرون به صرفه، شاخص هایی هستند که می تواند موفقیت شرکت های ایرانی را در به دست آوردن سهم مناسبی از بازار خودرو و قطعات روسیه در مقایسه با سایر کشورهای شرکت کننده، تضمین کند و بزرگترین و همکاری صنعتی جمهوری اسلامی ایران را با این همسایه شمالی شکل دهد.

***

اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

***

جدیدترین آگهی های خودرو
منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 961

به "نمایشگاه بین المللی اتومبیلیتی 2022 روسیه و حضور ایران (تور ارزان روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی اتومبیلیتی 2022 روسیه و حضور ایران (تور ارزان روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید