تور ارزان چین: نقش دارچین در روزهای اول عادت ماهانه خانم ها

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرنگاران : دارچین برای درمان بیماری های متفاوت کاربرد دارد.

تور ارزان چین: نقش دارچین در روزهای اول عادت ماهانه خانم ها

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

دارچین یک ادویه خوشبو و درمان نماینده انواع بیماری هاست.

به گزارش خبرنگاران، دارچین پوست درختی است که تا 10 متر ریشه دارد. برگ این درخت، سبز سیر و دارای گل های به رنگ سفید است. پوست این درخت را کنده و معمولا پودر می نمایند. دارچین رمز جوانی است و مصرف روزانه آن انسان را سلامت و جوان نگاه می دارد.

مصرف روزانه اندکی پودر دارچین با عسل منجر به برطرف نفخ، افزایش دفع ادرار، پیشگیری از اختلالات عصبی، بهبود رنگ چهره و افزایش حافظه می گردد.

یکی از برترین ادویه های گیاهی برای روز های آغازین عادت ماهانه، دارچین است زیرا باعث منظم شدن عادت ماهانه خانم ها می گردد. دمنوش تهیه شده از دارچین می تواند علاوه بر کاهش درد های قاعدگی توان بدنی را نیز افزایش دهد.

دمنوش دارچین مناسب برای خانم ها

برای تهیه این دمنوش و رهایی از درد های این دوران می توانید از پودر دارچین و چوب آن بهره ببرید. مصرف 1/5 گرم یا نصف قاشق چای خوری دارچین به مدت 6 ماه در خانم های مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک، باعث مرتب شدن چرخه منظم عادت ماهیانه می گردد.

یک چهارم قاشق چای خوری دارچین و استفاده به مدت 40 روز باعث کاهش LDL و به مدت 18 هفته کلسترول بیماران دیابت نوع دوم می گردد و در برطرف استفراغ و اسهال بسیار مفید است، اما اندازه مصرف این گیاه برای بیماران دیابتی هنوز معین نیست.

پودر دارچین کاهش دهنده فشار خون

دارچین قادر است مانند یک قرص آسپرین بر روی کاهش فشار خون مؤثر واقع گردد. البته باید دقت گردد، افرادی که فشار خون بالایی دارند علاوه بر مصرف دارچین باید از دستورات دارویی پزشک خود نیز استفاده نمایند. مصرف روزانه این گیاه علاوه بر اینکه به مدت سه ماه باعث کاهش فشار خون دیاستولی به مقدار 5 نوع می گردد در کاهش ساخت پروتئین ایجاد نماینده بیماری آلزایمر نیز تاثیر دارد و از مغز نیز محافظت می نماید.

روغن موجود در دارچین

سینا مالدهید روغن موجود در دارچین است که باعث تحریک سلول چربی و افزایش سوخت و ساز چربی شده و علاوه بر آن باعث کاهش باکتری های فراوری جوش و بهبود آکنه و تحریک فراوری کلاژن و ایجاد پوستی جوان تر و شاداب تر می گردد.

یکی از شایع ترین علائم بیماری های آرتریت (التهاب مفاصل)، درد و تورم در مفاصل و استخوان هاست. این درد ها در زانوها، آرنج ها، انگشت ها و پا ها بیشتر است و به هنگام فعالیت جسمی تشدید می شوند. بیشتر افراد مبتلا به این بیماری، استفاده از مسکن های قوی را برای کاهش درد انتخاب می نمایند، اما استفاده از دارچین می تواند درد را تسکین دهد.

منبع: رکنا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 757

به "تور ارزان چین: نقش دارچین در روزهای اول عادت ماهانه خانم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: نقش دارچین در روزهای اول عادت ماهانه خانم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید