ناوگان دریای سیاه روسیه فعالیت ناوشکن آمریکایی را زیر نظر دارد

به گزارش وبسایت دانشجویی، وزارت دفاع روسیه اظهار داشت که ناوگان دریای سیاه این کشور مسئولیت نظارت بر تمامی فعالیت های ناوشکن دونالد کوک نیروی دریایی آمریکا که روز دوشنبه وارد آب های دریای سیاه شده را بر عهده دارد.

ناوگان دریای سیاه روسیه فعالیت ناوشکن آمریکایی را زیر نظر دارد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، مرکز ملی مدیریت دفاع روسیه که زیر نظر وزارت دفاع این کشور فعالیت دارد، گزارش داد که ناوگان دریای سیاه روسیه در حال نظارت بر تمامی فعالیت های ناوشکن دونالد کوک نیروی دریایی آمریکا است که روز گذشته (دوشنبه) وارد آب های دریای سیاه شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این مرکز یادآور شد: نیروها و تجهیزات نظارتی ناوگان دریای سیاه نظارت بر کلیه اقدامات ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده دونالد کوک را شروع نموده اند که از تاریخ 23 نوامبر (سوم آذر ماه) وارد دریای سیاه شده است.

اوایل روز دوشنبه، سخنگوی ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا در پیامی توئیتری اعلام نمود که ناوشکن دونالد کوک به زودی وارد آبهای دریای سیاه می گردد.

وزارت امور خارجه روسیه بارها تأکید نموده است که حضور نظامی کشتی های قدرت های فرامنطقه ای در دریای سیاه، به تقویت ثبات و امنیت این منطقه کمکی نمی نماید.

آمریکا اصرار دارد که آنها در چارچوب کنوانسیون مونترو، که عبور ناوهای جنگی از تنگه بسفر و داردانل را تعیین می نماید، عمل نموده و مانورهای دریایی در دریای سیاه در آب های بین المللی انجام ده و مطابق با قوانین دریانوردی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 171

به "ناوگان دریای سیاه روسیه فعالیت ناوشکن آمریکایی را زیر نظر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان دریای سیاه روسیه فعالیت ناوشکن آمریکایی را زیر نظر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید