مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟

به گزارش وبسایت دانشجویی، گروت به دلیل خاصیت جذب نیرو و انتقال آن به قسمت زیرکار، قابل استفاده در زیر صفحه ستون ها، نصب ریل ماشین آلات، بلت ها و ریل ها می باشد. امیدواریم با مطالعه این نوشته از ما با گروت و انواع و کاربردهای آن در صنعت ساختمان آشنا شده باشید. در صورت تمایل نظرات خود را به منظور بهبود کیفیت مطالب با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟

گروت مکانی که در آن ریخته می گردد را کاملا پر نموده و مقاومت لازم را دارا می باشد. این ماده در نصب ریل ماشین آلات، حائل ها، زیر صفحه ستون ها، زیرسازی تجهیزات سنگین و… کاربرد دارد.

گروت اپوکسی بدون حلال بوده و قابلیت شکل پذیری دارد. این نوع گروت از 3 جزء تشکیل شده که قبیل از مصرف باید با هم ترکیب شوند. این سه جزء شامل رزین اپوکسی، هاردنر پلی آمینی و پرکننده می باشد. گروت اپوکسی دارای ویژگی های زیر است:

این نوع گروت به گروت های سیمانی اصلاح شده با مواد پلیمری اشاره دارد که شامل دو جزء رزین پلیمری و مخلوط سیمان می باشد. مخلوط سیمان دارای دانه بندی ویژه با ماسه سیلیسی شکری است که از مقاومت بسیار بالا و خواص روان کنندگی برخوردار می باشد. از ویژگی های گروت پلیمری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

منبع مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 679

به "مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: گروت چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید