مربی ایتالیایی کارمند طرفدار استقلال می گردد!

به گزارش وبسایت دانشجویی، داستان استفاده از مربی ایتالیایی در کادر فنی استقلال همچنان به قوت خود باقی است و حاشیه های آن هم تمام نمی گردد.

مربی ایتالیایی کارمند طرفدار استقلال می گردد!

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چندی قبل فرهاد مجیدی صراحتاً گفت با یک مربی ایتالیایی تحت عنوان گابریله پین که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی کشورش را نیز دارد برای همکاری با استقلال به توافق رسیده است و به زودی راهی تهران خواهد شد.

البته از همان زمان حرف و حدیث های فراوانی پیرامون مربی ایتالیایی مدنظر استقلال مطرح شد. از شایعه ابتلای او به ویروس کرونا و قرنطینه شدن در منزل تا تأکید این مربی مبنی بر سفر به ایران پس از تزریق واکسن.

پس از مدتی تعیین شد که بحث اصلی، تأمین دستمزد گابریله و شکل پرداخت به اوست چون علاوه بر مسائل اقتصادی باشگاه استقلال، قوانین کنونی فوتبال ایران به گونه ای است که استقلالی ها نمی توانند تا انتها فصل جاری با چهره جدید خارجی قرارداد ببندند.

کارمند طرفدار!

باشگاه استقلال به دلیل منع قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی نمی تواند طی ماه های باقی مانده تا انتها رقابت های این فصل لیگ برتر و جام حذفی با گابریله پین قرارداد رسمی منعقد کند.

راه حل مدنظر بعضی مسئولان باشگاه استقلال این است که گابریله سه ماه ابتدایی با یکی از طرفداران متمول استقلال قرارداد همکاری منعقد و به عنوان مشاور مجوز کار دریافت کند. البته این شیوه فقط در صورتی رخ می دهد که مرد ایتالیایی حاضر به پذیرش شرایط مذکور گردد و ارگان های ذیربط نیز آن را بپذیرند.

البته ظاهراً دستمزد گابریله در این مدت توسط همان طرفدار و به شکل ارزی به این مربی پرداخت خواهد شد تا کارها طبق روال جلو برود. استقلال نیز تا شهریور ماه کاری به پول مربی خارجی خود نخواهد داشت.

مدت قرارداد

بعضی از مسئولان باشگاه استقلال معتقدند هنوز پیرامون مدت قرارداد گابریله هماهنگی های نهایی صورت نگرفته و همه چیز در نهایت باید به صورت مکتوب در اختیار او قرار بگیرد و اگر آن را پذیرفت، زمینه برای انعقاد قرارداد فراهم گردد.

البته استقلالی ها معتقدند با توجه به کارنامه گابریله، اصلاً در شأن این مربی نیست که پیشنهاد شرایط همکاری 3 ماهه به او ارائه و پس از آن قراردادی یکساله منعقد گردد. حتی بعضی مدیران استقلالی احتمال می دهند پیشنهاد قرارداد سه ماهه این مربی ایتالیایی را فراری دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 529

به "مربی ایتالیایی کارمند طرفدار استقلال می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ایتالیایی کارمند طرفدار استقلال می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید