مبلغ پیشنهادی پرسپولیس به منشا فاش شد

به گزارش وبسایت دانشجویی، علی علیزاده در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تمام کوشش مان را می کنیم که از رتبه پارسال دفاع کنیم. چند بازیکن توانمند از تیم ما جدا شدند و چند توانمندتر آمدند. در مجموع شرایط خوبی داریم.

مبلغ پیشنهادی پرسپولیس به منشا فاش شد

وی درباره تمدید قرارداد گادوین منشا با وجود پیشنهادی که این بازیکن از پرسپولیس داشت، توضیح داد: ما نزدیک به 80 هزار دلار کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم. البته نمی دانم پرسپولیس چقدر به او می داد. از منشا تشکر می کنم. او به خاطر باشگاه، مدیریت آن و البته محمد ربیعی برگشت. وقتی یک بازیکن خارجی در یک تیم می ماند، یعنی عملکرد باشگاه خوب بوده است و او اذیت نشده. پیشنهاد پرسپولیس به منشا بیشتر از 200 هزار دلار بود و در نهایت خوشحالیم یک سال دیگر در خدمت او هستیم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان با اشاره به اینکه مخالف اجرای قانون سقف قرارداد است، یادآور شد: بازیکن باید به میزان بگیرد و حقش است، اما نه بدان معنا که یک نفر پارسال 3.5 میلیارد بگیرد و سال جاری درخواست 18 میلیارد کند. این برای هیچ کس قابل قبول نیست. فوتبافهرست باید به میزان و عرف پول بگیرد. البته سال جاری بعضی به میان آمدند و بازار را خراب کردند. من پیشنهاد می کنم که هم تیم ما و هم سایر تیم ها قراردادها را منتشر نمایند تا ببینید کدام تیم بیشتر هزینه نموده است.

علیزاده درباره جذب بازیکنان مدنظر سرمربی مس رفسنجان گفت: با توجه به فهرستی که ربیعی داد، دیدیم هزینه بعضی بازیکنان بالاست و نمی شد آن بازیکنان را بگیریم. ما بازیکنان گرید یک را گرفتیم و 70 درصد فهرست موردنظر سرمربی را جذب کردیم. ضمن اینکه سقف قرارداد را نیز رعایت کردیم. فقط پول یک بازیکن کمی از سقف بالا زده است.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد مجید علیاری پیشنهاد 18 میلیاردی به باشگاه مس رفسنجان داده است، گفت: از هیچ بازیکنی نام نمی برم. علیاری پیشنهاد داد و ما رد کردیم.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 936

به "مبلغ پیشنهادی پرسپولیس به منشا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغ پیشنهادی پرسپولیس به منشا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید