ضرورت توجه به حوزه گردشگری سلامت برای جذب توریست

به گزارش وبسایت دانشجویی، استاندار یزد گفت: ظرفیت بالای استان یزد در حوزه گردشگری سلامت، توجه ویژه به این بخش را در جذب گردشگر خارجی دوچندان می کند.

ضرورت توجه به حوزه گردشگری سلامت برای جذب توریست

مهران فاطمی می گوید: با توجه به وجود زیرساخت های استان یزد در زمینه منابع انسانی و پزشکان حاذق و توانمند در حوزه توریستی سلامت باید بیشتر در جذب توریستان خارجی تمرکز کنیم.

به گفته استاندار یزد با حرکت جدی در جذب توریست خارجی در حوزه توریستی سلامت ضمن ارزآوری و ایجاد ارزش افزوده، شاهد شکل گیری اتفاقات فرهنگی خوب در استان یزد خواهیم بود.

مهران فاطمی در نشست توسعه توریستی استان یزد این سخنان را اعلام نمود.

فاطمی می گوید: بازخوانی اسناد توسعه توریستی سلامت، استفاده از تجربیات استان های شیراز، مشهد، تهران، تبریز وایجاد برنامه های عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را عوامل مهم در توسعه توریستی سلامت استان است.

استاندار یزد گفت: تامین اعتبار برای معرفی ظرفیت های دینی، فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، تجاری و توریستی استان در سطح کشور و بین الملل را از دیگر مصوبات این جلسه است و 50 میلیارد تومان در این حوزه در نظر گرفتیم که از طریق بخش خصوصی تامین و جزء هزینه های قابل قبول اقتصادیاتی آن ها قرار می گیرد که مجری این طرح اتاق بازرگانی است.

گفتنی است شرکت در رویداد های بین المللی و ملی در حوزه توریستی در قالب تفاهم نامه بین بخش خصوصی و نهاد های پشتیبان، اجرای 20 برنامه در خوشه توریستی با همکاری فعالان بخش خصوصی، شرکت شهرک ها و اداره کل میراث فرهنگی و توریستی استان یزد از جمله مصوبات این جلسه در راستای توسعه توریستی استان یزد بود.

خبرنگاران یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 977

به "ضرورت توجه به حوزه گردشگری سلامت برای جذب توریست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توجه به حوزه گردشگری سلامت برای جذب توریست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید