دعوت از ژاپنی ها برای حضور در لیگ برتر!

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرنگاران - مایا یوشیدا امیدوار است که بازی های قدرتمند در جام جهانی باعث شود تعداد بیشتری از بازیکنان ژاپنی راهی لیگ برتر شوند و به این ترتیب سطح فوتبال ژاپن بالاتر برود.

دعوت از ژاپنی ها برای حضور در لیگ برتر!

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر تنها دو بازیکن ژاپنی در لیگ برتر انگلیس توپ می زنند. تاکومی تومیاسوی 24 ساله با تیم آرسنال در صدر جدول واقع شده است، اگرچه جایگاه خود را به خاطر وجود بن وایت در دفاع راست از دست داده است. در حالی که هافبک کائورو میتوما، 25 ساله، در چند بازی اول خود برای برایتون بازی خوب و تاثیرگذاری از خود به نمایش گذاشته.

یوشیدا، کاپیتان ژاپن، که هشت سال را در ساوتهمپتون سپری کرد، گفت: ما در حال پیشرفت هستیم و هنوز راه زیادی برای رسیدن به کشورهای بزرگتر در پیش داریم. به تازگی بازیکنان ژاپنی زیادی آغاز به بازی در کشورها و لیگ های اروپایی از جمله لیگ برتر کرده اند. خیلی خوشحالم که نسل دیگری از بازیکنانمان را در لیگ برتر می بینم. من مطمئن هستم که این نوع تجربه به صورت فردی به تیم و آینده فوتبال ژاپن کمک خواهد کرد.

امیدوارم بتوانیم در این تورنمنت عملکرد خوبی داشته باشیم و بازیکنان بیشتری به انگلیس بیایند. سخت خواهد بود اما همه چیز ممکن است.

ژاپن فردا جام جهانی خود را مقابل آلمان آغاز می کند، و با وجود آلمان و اسپانیا می توان گفت که راه بسکمک سختی برای صعود از گروه در انتظارش است. یوشیدا در حال حاضر در شالکه بازی می کند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آذر 1401 بروزرسانی: 1 آذر 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1004

به "دعوت از ژاپنی ها برای حضور در لیگ برتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از ژاپنی ها برای حضور در لیگ برتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید