خبرنگاران شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال

به گزارش وبسایت دانشجویی، تهران- خبرنگاران- تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ثبت سومین پیروزی متوالی مقابل شیمیدر قم به عنوان اولین تیم راهی فینال لیگ برتر بسکتبال ایران شد.

خبرنگاران شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران امروز(آدینه) با برگزاری سومین بازی 2 تیم شهرداری گرگان و شیمیدر قم پیگیری شد که در نهایت نماینده گرگان پیروز شد حریف خود را با نتیجه 83 بر 76 شکست دهد و با کسب سومین پیروزی راهی ملاقات نهایی گردد.

شاگردان مهران شاهین طبع در مصاف با مردان مصطفی هاشمی در جدالی نزدیک و تماشایی به فزونی دست پیدا کردند. آنها در 2 کوارتر تیم برتر میدان بودند و در 2 کوارتر دیگر نتیجه را واگذار کردند ولی در نهایت با فاصله هفت امتیازی از سد حریف خود گذشتند تا در این جدال حیثیتی بین 2 سرمربی قدیمی بسکتبال ایران، سرمربی کنونی تیم ملی پیروز تر باشد.

شهرداری در 2 بازی قبلی هم توانسته بود به ترتیب با نتایج 91-65 و 95-91 از سد نماینده قم بگذرد و جهت خود را برای صعود به فینال هموار کند.

در دیگر ملاقات مرحله نیمه نهایی تیم های پالایش نفت آبادان و مهرام تهران باید برگزارکننده سومین دوئل باشند. در 2 ملاقات قبلی هر یک از 2 تیم به یک برد رسیده اند. هر تیمی که زودتر به سه پیروزی برسد می تواند حریف شهرداری گرگان در مسابقه نهایی گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 424

به "خبرنگاران شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید