حمایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان از افراد فاقد بیمه

به گزارش وبسایت دانشجویی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: این صندوق می تواند از افراد فاقد بیمه در سنین بالا و بدون عایدی پشتیبانی و حمایت کند و با فقر سالمندی در جامعه مقابله کند.

حمایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان از افراد فاقد بیمه

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، بیت اله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد: این صندوق می تواند از افراد فاقد بیمه در سنین بالا و بدون عایدی پشتیبانی و حمایت کند و با فقر سالمندی در جامعه مقابله کند.

وی اضافه نمود: شناساندن جایگاه صندوق به جامعه هدفی بسیار مهم است و می بینیم که بعضی از فعالیت های این صندوق چندان اطلاعی ندارند. البته این تنها منوط به جامعه نیست بلکه جامعه نخبگانی و مدیران ما نیز از فعالیت های این صندوق بی اطلاع هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با تاکید بر شناساندن این صندوق به آحاد جامعه هدف، اعلام نمود: اجرای چنینی سیاستی می تواند موجب حمایت های بیشتر و مطلوب تر مردم گردد.

برقراری، با اشاره به آمار پایین ورودی های صندوق بیمه اجتماعی، ابراز کرد: این صندوق، جوان است و برهمین اساس ورودی های این صندوق مناسب و خروجی ها کم است، اما تمام کوشش ما بر این است تا از محاسبات عدول نکنیم.

وی تاکید نمود: به طور قطع اگر از نگاه علمی تبعیت نکنیم سرنوشت این صندوق نیز به دیگر صندوق ها دچار خواهد شد و برای پرداخت مستمری ها با مشکل جدی روبه رو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 897

به "حمایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان از افراد فاقد بیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان از افراد فاقد بیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید