حمایت از سرمایه گذاران گردشگری در کاشان

به گزارش وبسایت دانشجویی، از آنجایی که رونق گردشگری منجر به حفظ داشته ها و غرور ملی کشور است، از سرمایه گذاران در این عرصه در کاشان حمایت می گردد.

حمایت از سرمایه گذاران گردشگری در کاشان

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:

گردشگری صنعتی پویا در دنیا بوده که رونق آن منجر به حفظ داشته ها و غرور ملی کشور می گردد و توجه به این نکته لازم است که محور گردشگری هر منطقه باید با توجه به توانمندی های آن ترسیم گردد.

محمد محب خدایی در آئین بهره برداری از یک مجموعه گردشگری و اقامتی در قمصر، بیان نمود:

توسعه صنعت گردشگری می تواند به شناساندن و حفظ آداب و آئین هر منطقه یاری کند و رویداد محوری یکی از مسائل مهم در این راستا است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی کاشان و نزدیکی به تهران اضافه کرد:

تعداد زیادی از مسافران شمال کشور، امروز کاشان را مقصد گردشگری خود انتخاب می نمایند و نزدیکی به اصفهان و مرکز فرهنگی کشور نیز نویدبخش فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری این منطقه است. ظرفیت های تاریخی و فرهنگی منطقه کاشان مورد توجه این سازمان بوده و مسئولان شهرستان نیز با نگاهی واقع بینانه توانستند با ایجاد اشتغال پایدار در منطقه تحولی مالی در بخش گردشگری رقم بزنند.

یکی از مهم ترین رویکردهای دولت تدبیر و امید توجه و حمایت از صنعت گردشگری و سرمایه گذاری در این زمینه است و آمادگی برای حمایت از سرمایه گذاران در منطقه کاشان در دستور کار واقع شده است.

بعلاوه در این مراسم حمیدرضا مومنیان، فرماندار کاشان گفت:

برای افزایش مستمر گردشگران در این شهرستان رویدادهایی طراحی و برنامه ریزی شده است که صنعت گردشگری محدود به زمان و آیین خاص نشده و در طول سال در شهرستان رونق بگیرد.

وی بیان نمود:

برگزاری هفته های فرهنگی، کنسرت های موسیقی، تئاتر و بعلاوه نوروزگاه در کاشان از جمله ظرفیت های فرهنگی بالایی است که در کنار رویداد محوری به کار گرفته شده و بعلاوه توسعه بوم گردی در بخش های برزک، قمصر، مرکزی و نیاسر نیز مورد توجه است.

در سفر معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک هتل چهار ستاره با زیربنای 12 هزار مترمربع در زمینی به مساحت 3600 مترمربع و با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی در قمصر از توابع کاشان به بهره برداری رسید.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 794

به "حمایت از سرمایه گذاران گردشگری در کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از سرمایه گذاران گردشگری در کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید