هتل های خانوادگی آنتالیا و مناسب سفر با کودکان

به گزارش وبسایت دانشجویی، هتل های خانوادگی آنتالیا کم نیستند اما اقامتگاه ها و هتل هایی که هم مخصوص بچه ها باشد و هم مناسب برای خانواده ها، زیاد نیست. در هر حال سالانه افراد زیادی از سراسر جهان خصوصا ایران به همراه خانواده و بچه ها خود، به کشور ترکیه و شهر آنتالیا سفر می نمایند. همین امر سبب می گردد که تجهیز کردن هتل ها و اقامتگاه ها به امری ضروری تبدیل گردد. این که شما بتوانید خدماتی مناسب برای تمام اقشار جامعه ارائه دهید، یک تفکر هوشمندانه و یک استراتژی مالی است که سبب می گردد همواره مسافران و گردشگران خود را تحت هر شرایطی داشته باشید.

هتل های خانوادگی آنتالیا و مناسب سفر با کودکان

هتل های خانوادگی آنتالیا

در این مقاله قصد داریم تا با شما گذری بر اقامتگاه ها و هتل های خانوادگی آنتالیا داشته باشیم که خدمات خود را صرفا مخصوص بزرگسالان ارائه نمی نمایند و رفاه و حال خوش بچه ها نیز برای آنها مهم است. به طور حتم می دانید که شهر آنتالیا مدت هاست که جزء مقاصد محبوب ایرانیان به شمار میرود و سرگرمیات آبی و ساحلی در کنار امکانات گردشگری لوکس آن، گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. در میان افرادی که کشور ترکیه را برای مسافرت انتخاب می نمایند، افرادی که مقصد آنها آنتالیا است برای گذران اوقات فراغت و استراحت کردن به این شهر می فرایند. پس برای آنها مهم خواهد بود که چه هتلی را برای اقامت خود انتخاب نمایند.

  • هتل لوکس مکس رویال بلک گلف ریزورت | Maxx Royal Belek Golf Resort

در سایت تریپ ادوایزر امتیازی که به این هتل داده شده عدد 5 از 5 است و در سایت بوکینگ امتیاز 9.3 از 10 را به این هتل داده اند. سایت گوگل در امتیاز بندی خود به این هتل امتیاز 4.8 از 5 را داده است که تمام این امتیاز ها نشان دهنده کیفیت بالا و خدمات ویژه موجود در این هتل هستند. موقعیت هتل در بلک آنتالیا است و با توجه به امتیاز بندی های متعددی که به آن داده شده، اقامتگاهی مناسب برای خانواده ها و البته بچه ها در شهر آنتالیا به شمار میرود.

هتل 5 ستاره مکس رویال بلک گلف ریزورت در میان هتل های خانوادگی آنتالیا ، علاوه بر تمام امکانات یک هتل پنج ستاره، امکانات خاص و سرگرمیات ویژه ای نیز برای بچه ها در نظر گرفته که اقامت آنان را خاطره انگیز و دلچسب خواهد نمود. از جمله این امکانات می توان به مینی کلاب برای بچه ها 1 سال تا 3 سال، 4 سال تا 7 سال و 13 سال تا 17 سال اشاره نمود که یک فضای بسیار مفرح و متنوع برای آنها فراهم می نماید. این مکان به دوربین مداربسته تجهیز شده و شما به راحتی می توانید نظاره گر فعالیت بچه ها خود باشید و از آنها مراقبت کنید. در کنار تمام موارد ذکر شده خدمات مجذوب کننده دیگری مانند تخت کودک، کالسکه، وان کودک و استخر کودک نیز در دسته امکانات خاصی قرار دارند که در این هتل برای بچه ها شما در نظر گرفته شده است.

  • هتل مجلل سون سیز لایف | Seven Seas Hotel Life

در میان هتل های خانوادگی آنتالیا هتل مجلل سون سیز لایف، دومین هتلی است که امتیاز آن در سایت تریپ ادوایزر 5 از5 است و سایت بوکینگ امتیاز 9.3 از 10 را به آن اختصاص داده است داده است. در سایت گوگل نیز امتیاز این هتل 4.8 از 5 است که نشان دهنده کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این هتل است. موقعیت این هتل در کمر آنتالیا بوده و به عنوان یک هتل پنج ستاره مجلل در دسته برترین هتل های خانوادگی آنتالیا گنجانده شده است. این هتل با یک تفکر هوشمندانه سعی دارد تا خدمات سرگرمیی و مجذوب کنندهی را برای تمامی بچه ها در سنین مختلف ارائه دهد و در کنار آن با استفاده از دوربین های امنیتی از بچه ها در هنگام بازی و فعالیت نیز مراقبت می نماید.

خدماتی که در این هتل مخصوص بچه ها ارائه می شوند شامل بازی های پلی استیشن، نمایش فیلم، بازی های رومیزی و رایانه ای، استخر نوزادان و بچه ها، منطقه ویژه ساحلی برای بچه ها، منوی غذایی مخصوص بچه ها و همین طور فعالیت های مرتبط با هوش و خلاقیت مانند تعبیه زمین بازی، همینطور کلاس های آشپزی و اوریگامی، بازی های پازل و کارگاه های دستی است. با درنظر گرفتن تمامی امکانات ذکر شده می توان گفت که هتل سون سیز لایف یکی از مجهزترین هتل های خانوادگی آنتالیا است. ناگفته نماند که این هتل با ارائه امکانات Ultra All Inclusive سعی در ایجاد لحظاتی مفرح برای بچه ها دارد.

  • هتل زیبای گلوریا ورده ریزورت | Gloria Verde Resort

هتل زیبای گلوریا ورده ریزورت را نیز در دسته برترین و مجلل ترین هتل های خانوادگی آنتالیا قرار داده اند، چون امتیاز آن در سایت تریپ ادوایزر 5 از 5 است و در سایت بوکینگ 9.2 از 10 در نظر گرفته شده است. همچنین امتیاز این در گوگل نیز 4.8 از 5 است که در کل امتیازات قابل توجهی هستند. موقعیت مکانی هتل در بلک آنتالیا است و یکی از هتل های مناسب خانواده و بچه ها در این شهر است که امکانات ویژه ای برای بچه ها شما در نظر گرفته است.

هتل گلوریا یک اقامتگاه ساحلی و مجذوب کننده است که امکاناتی مانند بازی های ویدیویی، استخر برای بچه ها، بازی های رومیزی، نمایش فیلم و مینی کلاب دارد. همچنین برای گردشگران و میهمانان 4 ساله تا 12 ساله زمین بازی برای انجام دادن سرگرمی ها و سرگرمیات خلاقانه نماینده مانند اوریگامی، بازی پازل، کارگاه های صنایع دستی و همینطور یک رستوران برای بچه ها درنظر گرفته است. ناگفته نماند که بچه ها شما از خدمات ویژه ای مانند وان کودک، کالسکه، جایگاه مخصوص تغذیه، تخت نوزاد و سایر امکانات بچه ها و نوزادان نیز بهره مند خواهند بود.

  • هتل مدرن آکانتوس اند سنت باروت کالکشن | Acanthus & Cennet Barut Collection

متیاز هتل آکانتوس اند سنت باروت کالکشن در سایت تریپ ادوایزر 5 از 5 در نظر گرفته شده و در سایت بوکینگ نیز 9.1 از 10 اعلام شده است. گوگل نیز امتیازی معادل 4.8 از 5 را به این هتل اعطا نموده است. موقعیت این هتل در سیده آنتالیا است و یکی از هتل های خانوادگی آنتالیا به شمار میرود که در ارائه خدمات مخصوص خانواده ها و بچه ها بسیار هوشمندانه عمل نموده است خدمات ویژه هتل برای رفاه حال خانواده ها و بچه ها ارائه شده که همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به جرات می توان گفت که این هتل یکی از هتل های بسیار تجهیز شده برای بچه ها است که خدمات Ultra All Inclusive را نیز برای رفاه حال آنها ارائه می دهد.

از جمله مجذوب کنندهیت های این هتل می توان به ساحل خصوصی، استخر آبگرم روباز، اتاق های خانوادگی، انواع مختلف رستوران ها و خدمات مخصوص بچه ها مانند باشگاه مخصوص و امکانات مجذوب کننده و متنوع سرگرمی و بازی برای آنها اشاره نمود.

  • هتل و اقامتگاه زانادو ریزورت | Xanadu Resort Hotel

امتیازی که به هتل زانادو ریزورت به وسیله سایت تریپ ادوایزر داده شده است 4.5 از 5 است و در سایت بوکینگ نیز این هتل امتیاز 9.2 از 10 را دارد. در رتبه بندی گوگل امتیازی که به این هتل داده شده 4.8 از 5 است که نشان دهنده موقعیت بالا و مناسب این هتل در میان هتل های خانوادگی آنتالیا است. موقعیت مکانی هتل زانادو ریزورت در بلک آنتالیا است و یکی از هتل هایی به شمار میرود که High Class All Inclusive هستند و به عنوان هتل های بسیار مناسب برای بچه ها و خانواده ها پیشنهاد می گردد.

اجازه دهید کمی بیشتر به جزئیات در این هتل بپردازیم و علت مناسب بودن آن برای خانواده ها و بچه ها را بطور همزمان توضیح دهیم. در این هتل در کنار امکانات متنوعی مانند اتاق های خانوادگی و استخر خصوصی، خدماتی مختص بچه ها مانند Fancy Land ارائه می گردد که پوشش دهنده فعالیت های مختلف و متعدد بچه ها است. همچنین در هتل زانادو ریزورت که از هتل های خانوادگی آنتالیا بحساب می آید، مینی چرخ، مینی قطار، یک شهربازی با چرخ و فلک، پارک با بازی های آبی متنوع، ترامپولین، پارک ماجراجویی، محوطه زمین بازی، زمین بسکتبال، فضای سرپوشیده برای امتحان کردن صنایع دستی و بازی های ویدیویی و همچنین دیوار صعود در کنار بوفه و رستوران مخصوص بچه ها گنجانده شده است.

  • هتل پادشاهان لند آو لجندز کینگدام | The Land of Legends Kingdom Hotel

در هتل لند آف لجندز کینگدام شما با فضایی کاملاً خاص روبه رو هستید. این هتل نیز که در فهرست هتل های خانوادگی آنتالیا گنجانده شده است در سایت تریپ ادوایزر امتیاز 5 از 5 را به خود اختصاص داده و در سایت بوکینگ امتیاز 9 از 10 به این هتل داده شده است. گوگل امتیازی را که برای این هتل در نظر گرفته 7.4 از 5 است و تمامی این امتیاز ها نشان می دهند که این هتل اقامتگاهی خاص و ویژه برای خانواده ها و بچه ها، به طور همزمان است. موقعیت هتل لند آف لجندز کینگدام در بلک آنتالیا است و در رتبه ششم هتل های مناسب و فوق العاده بچه ها و خانواده ها قرار گرفته است.

علاوه بر امکانات مجذوب کننده و متنوعی که در این هتل 5 ستاره ارائه می شوند، برای بچه ها و بزرگسالان سرگرمیات خاص و ویژه ای مانند رودخانه دیوانه، سینمای پنج بعدی، استخر موج، استخر بچه ها، پارک موضوعی و تونل وحشت نیز در نظر گرفته شده است. بد نیست بدانید که کانسپت طراحی این هتل الهام گرفته شده از افسانه ها و داستان های فانتزی مانند والت دیزنی است. در آخر خبر خوب اینکه شما در این هتل حتی می توانید بچه ها خود را با خیال راحت به پرستاران ماهر و مجرب بسپارید و برای سرگرمی و گردش های شهری هتل را ترک کنید. با این تفاسیر معرفی این هتل به عنوان هتل های خانوادگی آنتالیا چندان کار عجیبی نیست.

  • اقامتگاه آی سی هتلز گرین پالاس | IC Hotels Green Palace

اقامتگاه مجلل و مجهز آی سی هتلز گرین پالاس نیز امتیاز .54 از 5 و در سایت بوکینگ امتیاز 9.8 از 10 را به خود اختصاص داده است. در ادامه گوگل نیز امتیاز 4.6 از 5 را به این هتل داده که نشان دهنده این است که این هتل در زمره هتل های خانوادگی آنتالیا است که هم برای بچه ها و هم برای خانواده ها مناسب است. این هتل را در رتبه هفتم هتل های مناسب بچه ها در آنتالیا قرار داده اند چون امکانات و تجهیزات آن به شدت ویژه بچه ها است. در این هتل 5 ستاره استخر بچه ها، اتاق بازی ویدئویی، 2 سالن سینمایی، یک مینی کلوب مجهز به فضایی برای اسپری کردن نقاشی، منطقه ای برای پخت پیتزا، فضای بازی شن و ماسه، چرخ و فلک، اتاق مراقبت کردن از بچه ها و استخر مخصوص بچه ها گنجانده شده است.

علاوه بر تمام این تجهیزات و امکانات، کلوب بچه ها و نوجوانان هم در این هتل طراحی و تعبیه شده است تا آنها بتوانند فعالیت های مخصوص به خود مانند شرکت کردن در باشگاه نوجوانان و همچنین بهره مندی از فضایی برای بازی های ویدیویی، استراحت کردن در نشیمن و استفاده از میز دیجی در این فضا انجام دهند. خبر خوب اینکه افراد بزرگسال نیز امکانات مخصوص به خود را دارند که می توانند مانند بچه ها و نوجوانان از سرگرمیات آبی هیجان انگیزی مانند سرسره آبی لذت ببرند.

  • هتل خانوادگی گورال پریمیر تکیروا | Gural Premier Tekirova

رتبه هشتمین هتل در دسته هتل های خانوادگی آنتالیا به هتل گورال پریمیر تکیروا اختصاص پیدا نموده که در سایت تریپ ادوایزر امتیاز 4.5 از 5، در سایت بوکینگ امتیاز .78 از 10 و در گوگل امتیاز 4.7 از 5 را اخذ نموده است. موقعیت مکانی این هتل در تکیروای آنتالیا است و از دسته هتل های خاصی است که برای خانواده ها و بچه ها به طور همزمان طراحی شده است. از جمله خدماتی که در این هتل ارائه می شوند می توان به پارک آبی کاملاً مجهز و مینی کلاب اشاره نمود که می توانند از جمله تجهیزاتی باشند که خانواده ها را به سمت خود میکشاند. ناگفته نماند که این هتل امکانات دیگری مانند باشگاه ورزشی، اتاق بازی و زمین تنیس هم دارد که هم برای استفاده بزرگسالان و هم برای استفاده بچه ها و نوجوانان مناسب هستند.

  • هتل مجذوب کننده الا کوالیتی ریزورت بلک آنتالیا | Ela Quality Resort Belek

سایت تریپ ادوایزر به این هتل امتیاز 4.5 از 5 و سایت بوکینگ امتیاز 7.8 از 10 را اختصاص داده اند. همچنین گوگل امتیاز 4.7 از 5 را برای این هتل اعلام نموده که نشان می دهد این هتل 5 ستاره یکی از هتل های خانوادگی آنتالیا است که بسیار مجهز بوده و امکانات ویژه ای دارد. موقعیت این هتل در بلک آنتالیا است و از جمله هتل هایی است که بچه ها در کنار خانواده ها می توانند از خدمات خاصی بهره مند شوند. برای مثال در این هتل مینی کلوبی در نظر گرفته شده که مجهز به دوربین های مدار بسته و امنیتی است و بچه ها شما به راحتی و در کمال آرامش می توانند در این کلوب فعالیت های دلخواه خود را انجام دهند.

همچنین این هتل از جمله هتل های خانوادگی آنتالیا است که در آن انواع بازی های رومیزی، استخر بچه ها و نوزادان و اتاق نمایش فیلم نیز تعبیه شده است. همچنین در کنار تمامی این امکانات، شرایط ویژه ای نیز برقرار است که بچه ها و نوجوانان بصورت همزمان با سرگرمی، آموزش نیز ببینند. مثلاً دوره های برداشت فصلی، همچنین انجام فعالیت های کشاورزی مانند چیدن میوه زیتون از درختان در کنار کاشت گل ها و گیاهان در باغ، از جمله فعالیت های دلچسب و مجذوب کنندهی است که برای بچه ها و نوجوانان در نظر گرفته شده است. به علاوه بچه ها شما می توانند با حرفه های مختلفی مانند کار در بیمارستان، دندانپزشکی، آتش نشانی و غیره نیز در این هتل آشنا شوند.

  • هتل اخر، هتل رکسوس پریمیوم بلک | Rixos Premium Belek

رتبه دهم در دسته هتل های خانوادگی آنتالیا به هتل رکسوس پریمیوم بلک داده شده است. البته سایت تریپ ادوایزر امتیاز 4.5 از 5، سایت بوکینگ امتیاز 9 از 10 و در گوگل امتیاز 4.7 از 5 را به این هتل اختصاص داده اند. موقعیت این هتل در بلک آنتالیا است در کنار سرگرمیات و خدمات منحصربه فردی که ارائه می نماید، فضا هایی اختصاصی برای بچه ها و نگهداری همزمان نوزادان نیز در نظر گرفته است. طراحی رستوران ها و فضا های بازی مختص بچه ها از جمله ویژگی های خاصی هستند که این هتل را مجذوب کننده نموده و آن را در فهرست هتل های خانوادگی آنتالیا که خصوصاً برای بچه ها طراحی شده اند، قرارداد است.

هتل های خانوادگی آنتالیا، بهانه ای برای سفر مجدد

داستانی را به خاطر می آورم که در آن مادری به همراه کودک خردسالش برای خرید راهی یک فروشگاه شدند. مادر از تماشا ویترین مغازه به وجد آمده بود اما دختر چون قد کوتاهی داشت نمی توانست ویترین مغازه را ببیند و به همین علت مدام بهانه گیری می کرد و با گریه های مداوم از مادر می خواست که او را بغل کند. ماچرای هتل های خانوادگی آنتالیا نیز دقیقا به همین موضوع اشاره می نماید. که اگر قرار است بزرگسالان از امکانات و سرگرمیات موجود لذت ببرند، باید بدانند که بچه ها و نوجوانان نیز حق دارند تا از همین سرگرمیات استفاده نموده و لذت ببرند. ما در این مقاله 10 هتل از برترین هتل های خانوادگی در شهر آنتالیا را به شما معرفی کردیم تا شما با اطلاعاتی کامل و دیدی بازتر بتوانید اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 968

به "هتل های خانوادگی آنتالیا و مناسب سفر با کودکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های خانوادگی آنتالیا و مناسب سفر با کودکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید