حسن تفتیان: قهرمانی در پاریس یک دوپینگ روحی بود

به گزارش وبسایت دانشجویی، حسن تفتیان و قهرمانی در مسابقات دوومیدانی 60 متر داخل سالن فرانسه. پس از کرونا و شرایطی که بر دنیا حاکم شد این یکی از نخستین مسابقاتی بود که حسن در آن شرکت کرد و قهرمان شد.

حسن تفتیان: قهرمانی در پاریس یک دوپینگ روحی بود

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه خبرنگاران نوشت: یک قهرمانی روحیه بخش.چرا که همه چیز در این مدت به حالت معلق در آمده بود و حالا این قهرمانی می تواند نوید آغازی خوب باشد برای المپیک. همان مسابقاتی که حسن رویاهایش را آنجا می بیند و در بین معتبرترین رشته ورزشی این تورنمنت و در بین همه غول های دنیا به دنبال مدال می گردد.

ظاهرا خودت خیلی از این قهرمانی راضی نیستی.

بحث راضی بودن و اینها نیست. چند ماه تمرین نموده بودم و این اتفاق یک جورهایی یک آزمایش بود برای این که خودم را ارزیابی کنم. تا حدودی برای خودم راضی کننده بود اما مربی ام می گفت که زیاد چنگی به دل نزد! البته حق با او بود. یک سری نقاط ضعف و قوت را به من گفت که درست بود و باید بیشتر روی آنها کار کنم. با این حال این یک مسابقه تدارکاتی خوب برایم بود.

مربی ات چرا راضی نبود؟

خب من صد در صد آماده نیستم.همان طور هم که گفتم چند تا نکته ریز و درشت به من گفت. ضمن این که من چند ماه در ایران بودم و دیرتر به اردو رسیدم. کمی عقب هستم و باید چند برابر کوشش کنم تا این عقب ماندگی را جبران کنم. تا المپیک زمان زیادی نمانده. مسابقات پیش رو زیاد است و باید زیاد بدوم و زیاد کوشش کنم. امیدوارم اتفاق های خوبی برایم بیفتد.

فکر می کنم این قهرمانی یک جورهایی برای تو دوپینگ روحی بود. خیلی از استرس ها و فشارهایی که داشتی برداشته شد.

می توانم بگویم یک آغاز خوب. قبل از المپیک چند مسابقه دیگر هم در پیش است که آنها هم می توانند محک خوبی باشند. همه چیز دارد طبق برنامه پیش می رود و من هم کوشش می کنم تا هر روز بهتر و بهتر شوم. مهمترین مسابقه ای که قبل از المپیک در پیش دارم قهرمانی آسیاست و می خواهم هم در آنجا و هم در المپیک بهترین باشم.

شرایط اردو چطور است؟ راضی هستی؟

تقریبا یک ماه دیگر به ایران بر می گردم و 25 - 20 روزی هم در ایران می مانم. طبق برنامه دوباره شب عید به پاریس برمی گردم و دوباره تمریناتم را ادامه می دهم. یکی دو مسابقه هم آنجا هست و سپس قهرمانی آسیا.

و بعد از آن هم المپیک.

دقیقا بعد از قهرمانی آسیا مرحله جدید برنامه هایم آغاز می گردد. می خواهم اتفاق های خوبی را رقم بزنم. فدراسیون تا اینجا پای کار بوده و تمام کوشش من این است تا بهترین شرایط را رقم بزنم. آنها هم قول داده اند که تا المپیک همه چیز به خوبی پیش برود. هدف ما یک چیز است،سال 1400 و جشن دریافت یک موفقیت عظیم در المپیک.

مازیار فیروزی - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 267

به "حسن تفتیان: قهرمانی در پاریس یک دوپینگ روحی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن تفتیان: قهرمانی در پاریس یک دوپینگ روحی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید