جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرهای استان

به گزارش وبسایت دانشجویی، سردار علی اکبر جاویدان از آمادگی کامل و صد درصدی پلیس کرمانشاه برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام نوروز 1400 خبر داد و گفت: هر تصمیمی که در حوزه کاری انتظامی اتخاذ شود همکاران ما به صورت کامل آن را اجرایی خواهند کرد.

جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرهای استان

خبرنگاران کرمانشاه،فرمانده انتظامی استان در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه با تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: از اسفند سال گذشته که شاهد شیوع کرونا در کشور و استان بودیم نیروی انتظامی یکی از دستگاه هایی بود که از همان ابتدا پای کار آمد.

وی گفت: در طول این مدت شاهد اجرای طرح های متعددی برای کنترل و مهار ویروس کرونا بودیم که پلیس با جدیت و پیروزیت همه آنها را نظیر محدودیت و ممنوعیت های سفرهای درون و برون استانی، محدودیت طرح تردد شبانه و ... به مرحله اجرا درآورد.

سردار جاویدان شرح داد: همکاران ما آماده هستند در صورتی که کرمانشاه جزو استان هایی قرار گیرد که سفر به آن بلامانع باشد با همه توان امنیت مسافران نوروزی را تامین کند.

رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: تجارب سال های گذشته به خوبی نشان داده که استان ما همواره جزو امن ترین مناطق برای مسافران نوروزی و مهمانان داخلی و خارجی بوده است و قطعا اگر مبنا بر مجاز بودن سفر به کرمانشاه در نوروز 1400 باشد، نگرانی از بابت تامین امنیت مسافران نخواهیم داشت.

وی یادآوری کرد: در صورتی هم که ستاد ملی مقابله با کرونا مردم عزیز کشور را از سفر به کرمانشاه منع کند همکاران ما خود را موظف به انجام کامل مصوبات این ستاد دانسته و بات همه احترامی که برای ملت شریف ایران اسلامی قائل است از ورود آنها به منظور حفظ سلامتی خود آنها و هم استانی های کرمانشاهی جلوگیری می کند.

سردار جاویدان اضافه کرد: همه ما باید در چارچوب مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حرکت کنیم تا با یاری خداوند شاهد برچیده شدن هرچه زودتر ویروس کرونا و بازگشت شرایط عادی باشیم.

جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرهای استان

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه یکی از برنامه های پلیس کرمانشاه برای ایام نوروز را جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرها مطرح کرد و گفت: حضور این افراد چهره زیبای شهرهای ما را مخدوش کرده و حس خوبی را به مردم القا نمی کند.

وی شرح داد: به همین خاطر طرح برخورد با معتادان و کارتن خواب ها و جمع آوری آنها در ایام نوروز تشدید شده و این افراد به مراکز ترک اعتیاد و اقامتگاهایی که پیشبینی شده منتقل می شوند.

سردار جاویدان همچنین از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین افرادی موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش تا اقدام لازم برای جمع آوری آنها انجام شود.

تبریک ارتقاء درجه جانشین فرمانده انتظامی استان

این مقام عالیرتبه انتظامی، در بخش پایانی سخنان خود ارتقاء درجه جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان به سرتیپ دومی را به وی و مجموعه انتظامی کرمانشاه تبریک گفت.

وی اظهار داشت: سردار سلمانی جزو فرماندهان کارآزموده، توانمند و با اخلاقی است که سال هاست در مجموعه عظیم نیروی انتظامی منشاء خیر بوده و در طول یک سال و چند ماهی هم که به کرمانشاه آمده اقدامات موثر زیادی انجام داده است.

سردار جاویدان در پایان گفت: ارتقاء درجه آقای سلمانی وظایف ایشان را بسیار سنگین تر از قبل خواهد کرد اما با شناختی که از وی دارم مطئن هستم می تواند پیروز تر از گذشته در راه خدمت به مردم شریف کرمانشاه ظاهر شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 389

به "جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرهای استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرهای استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید