جمع آوری 100 میلیون در گلریزان یاری به ساخت مسکن معلولان در اسدآباد

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرنگاران/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از جمع آوری 100 میلیون تومان در مراسم گلریزان برای صاحب خانه شدن چهار خانواده نیازمند دارای معلول در این شهرستان اطلاع داد.

جمع آوری 100 میلیون در گلریزان یاری به ساخت مسکن معلولان در اسدآباد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علی جمور در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اضافه نمود: این مراسم با همکاری شهرداری، هیئت ورزش زورخانه ای پهلوانی اسدآباد و خیرین برای یاری به ساخت و احداث خانه برای چهار خانواده بی بضاعت دارای معلول در محل زورخانه شهید مرتضی شعبانی برگزار گردید.

وی با بیان اینکه برای ساخت و احداث چهار باب مسکن برای این چهار خانواده احتیاجمند براساس پیش بینی های اجرا شده به اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان احتیاج خواهد بود، اضافه نمود: زمین مورد احتیاج احداث این مسکن ها توسط بهزیستی و هزینه های نقشه و پروانه ساختمان به صورت رایگان توسط نظام مهندسی انجام گرفته است.

جمور در ادامه در رابطه بحث هیئت کوهنوردی شهرستان نیز اعلام کرد: در حال حاضر نداشتن مربی در زمینه سنگ نوردی و دیوارنوردی از مهمترین مسائل هیئت کوهنوردی شهرستان به شمار می رود که پیگیر مربی در این رابطه خواهیم بود.

وی تعداد اعضای هیئت کوهنوردی این شهرستان را 300 تا 400 نفر برشمرد و اضافه نمود: با دوره های آموزشی در حال برگزاری در استان و با شناسایی افراد بااستعداد در این زمینه نسبت به آموزش مربیگری در راستای جذب مربی در زمینه سنگ نوردی و دیوارنوردی برای هیئت کوهنوردی شهرستان اقدام خواهد شد.

جمور در خاتمه از استمرار نظارت ها و بازرسی های باشگاه های بدنسازی توسط این اداره اطلاع داد و گفت: در بحث داروهای نیروزا و مکمل های غیرمجاز باشگاه های بدنسازی شهرستان علاوه بر دستگاه های ذیربط توسط اداره ورزش و جوانان نیز حتی در ایام کرونا تحت نظارت و بازرسی مستمر قرار داشته و در صورت مشاهده با این موارد برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 328

به "جمع آوری 100 میلیون در گلریزان یاری به ساخت مسکن معلولان در اسدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری 100 میلیون در گلریزان یاری به ساخت مسکن معلولان در اسدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید