تفکیک اتحادیه کسب وکار های مجازی به 2 اتحادیه خدماتی و توزیعی

به گزارش وبسایت دانشجویی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با تفکیک اتحادیه کسب وکار های مجازی به 2 اتحادیه کسب و کار های مجازی توزیعی و اتحادیه کسب و کار های مجازی خدماتی موافقت کرد.

تفکیک اتحادیه کسب وکار های مجازی به 2 اتحادیه خدماتی و توزیعی

به گزارش ایرنا، با توجه به سیاست های وزرات صنعت، معدن و تجارت، مبنی بر تولیت تمام فعالیت های مربوط به یک دفتر رشته تخصصی به وسیله همان دفتر و اظهارنظر های کارشناسی که در این خصوص انجام شده است، اعلام شد که اتحادیه کشوری کسب وکار مجازی، شامل کسب و کار هایی با 2 فعالیت عمده توزیعی و خدماتی است.

تجمیع تمام فعالیت های گوناگون کسب وکار مجازی در یک اتحادیه از ابتدا به علت کمبود اعضا رخ داد، اما با رشد تعداد فعالان این عرصه در سال های اخیر، نارضایتی در مورد انجام وظایف این اتحادیه و تخلف اعضا رخ داد.

به همین علت درخواست پیشنهاد تفکیک اتحادیه کسب وکار های مجازی به 2 اتحادیه از سوی معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مطرح و به سرعت مورد موافقت وزیر صمت نهاده شد.

اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی، در راستای تحقق ماده 87 قانون نظام صنفی و تأکید بر تشکیل اتحادیه کشوری کسب وکار های مجازی، فعالیت خود را از آبان ماه سال 1396 به طور رسمی در جهت حمایت از کسب وکار های اینترنتی کشور، تسهیل و تسریع بخشیدن در رشد و توسعه کسب وکار ها شروع نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 906

به "تفکیک اتحادیه کسب وکار های مجازی به 2 اتحادیه خدماتی و توزیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفکیک اتحادیه کسب وکار های مجازی به 2 اتحادیه خدماتی و توزیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید