برای قرنطینه پرسپولیس تابع وزارت بهداشت هستیم

به گزارش وبسایت دانشجویی، سهیل مهدی درباره احتمال قرنطینه پرسپولیس و تعویق مسابقات این تیم برابر تیم های اصفهانی در لیگ برتر گفت: تابع دستورات وزارت بهداشت هستیم.

برای قرنطینه پرسپولیس تابع وزارت بهداشت هستیم

به گزارش از ، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به خبر احتمال قرنطینه کاروان پرسپولیس پس از بازگشت از هند و احتمال تعویق بازی های این تیم در لیگ برتر گفت: در این زمینه هیچ موضعی نداریم و همان طور که همواره گفته ایم، تابع تصمیمات وزارت بهداشت هستیم.

او ادامه داد: در موضوع سلامت و جان مردم، قوانین صادره از وزارت بهداشت و مدیریت بهداشت کشور برای ما در اولویت نخست قرار گرفته است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به اینکه با قرنطینه پرسپولیس، برنامه بازی های این تیم در لیگ برتر از جمله بازی با 2 تیم اصفهانی دست خوش چه تغییراتی خواهد شد، گفت: مگر زمانی که وزارت بهداشت در ابتدای فصل دستور تعویق 2 هفته ای رقابت ها را صادر کرد، ما چه کاری انجام دادیم؟ این اتفاق یک امر بدیهی است، چرا می خواهید آن را تبدیل به یک مسئله چالشی کنید؟ به طور مثال اگر وزارت بهداشت دستور دهد کسی حق خروج از شهر را ندارد، تکلیف کارخانه دار و ... چه خواهد بود؟ پاسخ این است که نباید از شهر خارج گردد.

مهدی اضافه نمود: مگر سال گذشته که پرسپولیس در آسیا حضور داشت و بازی های این تیم به تعویق افتاد، با شرایط فعلی فرق می کرد؟ مگر زمان مسابقات تیم ملی، بازی ها تعطیل نمی گردد؟ چرا می خواهید این مسئله را چالشی کنید؟ به هر حال تابع دستورالعمل وزارت بهداشت هستیم.

او گفت: اگر وزارت بهداشت خواستار تعویق و یا برگزاری بازی ها باشد، ما تابع خواهیم بود. زمانی که از پرسپولیس و استقلال اسم می برید، جامعه هواداری درگیر شده و مسئله چالشی می گردد.

سازمان لیگ هیچ سیاستی درباره اینکه با نام باشگاه ها وارد سیاست گذاری گردد، ندارد. ما سیاستی کلی درباره مسابقات مختلف کشور در رده های گوناگون لیگ ها و رده های مختلف سنی داریم و وزارت بهداشت و مدیریت بهداشت کشور هر دستورالعملی صادر نمایند، تمام ایرانی ها موظف به اجرای آن هستند.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 456

به "برای قرنطینه پرسپولیس تابع وزارت بهداشت هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای قرنطینه پرسپولیس تابع وزارت بهداشت هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید