بازدید ویژه وزیر نیرو از شرکت دانش بنیان پارس سویچ

به گزارش وبسایت دانشجویی، وزیر نیرو در ادامه سفر یک روزه خود به استان زنجان از شرکت دانش بنیان پارس سویچ بازدید کرد.

بازدید ویژه وزیر نیرو از شرکت دانش بنیان پارس سویچ

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در بازدید ویژه از شرکت دانش بنیان پارس سویچ، از توانمندی های این شرکت بزرگ و موثر در زمینه فراوری و تامین تجهیزات صنعت برق تماشا و بر اهمیت این شرکت در تامین تجهیزات ایمن شبکه برق ایران تاکید نمود.

در این بازدید که به دعوت سید احمد نظری، مدیر عامل شرکت پارس سویچ و خارج از برنامه بازدید وزیر نیرو از صنعت آب و برق استان زنجان صورت گرفت، مقامات استانی محسن افشارچی، استاندار زنجان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز محرابیان را همراهی کردند.

لازم به ذکر است، وزیر نیرو امروز در یک سفر یک روزه با استقبال مسئولان استان زنجان، به منظور بازدید از چند طرح آب و برقی وارد این استان شد.

علی اکبر محرابیان با هدف بازدید از چند طرح آب و برق و اطلاع از آخرین شرایط پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام در حوزه های آب، فاضلاب و برق به استان زنجان سفر نموده است.

بازدید هوایی از نیروگاه آریان، دیسپاچینگ ملی زنجان، سد مشمبا و حوزه قزل اوزون، تصفیه خانه فاضلاب زنجان و شرکت در جلسه مشترک مدیران صنعت آب و برق این استان از جمله مهم ترین برنامه های وزیر نیرو است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 923

به "بازدید ویژه وزیر نیرو از شرکت دانش بنیان پارس سویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید ویژه وزیر نیرو از شرکت دانش بنیان پارس سویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید