استقبال چینی ها از تامین اقتصادی زیرساخت های حمل و نقل ایران در چهارچوب سند همکاری 25 ساله

به گزارش وبسایت دانشجویی، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از استقبال شرکت های چینی در چهارچوب سند همکاری 25 ساله ایران و چین درمورد تامین اقتصادی پروژه های زیرساختی حمل و نقلی اطلاع داد.

استقبال چینی ها از تامین اقتصادی زیرساخت های حمل و نقل ایران در چهارچوب سند همکاری 25 ساله

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیرمحمود غفاری که مسئولیت مذاکره با شرکت های چینی از سوی وزیر راه و شهرسازی را هم بر عهده دارد، درباره جلسه برگزار گردیده با هیات چینی اظهار کرد: این شرکت ها در اجرای سند همکاری 25 ساله ایران و چین، ضمن استقبال از تامین منابع اقتصادی پروژه های زیرساختی حمل و نقلی، آمادگی خود را برای احداث و تکمیل پروژه های مختلف وزارت راه و شهرسازی اعلام نموده اند.

وی اضافه نمود: با توجه به اهمیت راهبردی پروژه ریلی قزوین-رشت-آستارا مذاکرات کارشناسی فشرده ای در دستور کار این معاونت قرار گرفته که به همین دلیل جلسه ای در سطح مدیران ارشد یکی از شرکت های متعدد متقاضی در محل معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برای تصمیم گیری و معین چهارچوب اسناد قراردادی و حقوقی برگزار گردید.

وی افزود: در این زمینه تفاهمات لازم به عمل آمد تا تفاهم نامه میان وزارت راه و شهرسازی و هیئت های شرکت های چینی پس از اخذ مجوز های قانونی از مراجع ذی صلاح منعقد گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 509

به "استقبال چینی ها از تامین اقتصادی زیرساخت های حمل و نقل ایران در چهارچوب سند همکاری 25 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال چینی ها از تامین اقتصادی زیرساخت های حمل و نقل ایران در چهارچوب سند همکاری 25 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید