2200 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری قم اختصاص یافت

به گزارش وبسایت دانشجویی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: 2 هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات رونق فراوری به طرح های گردشگری قم مصوب و تخصیص داده شده است.

2200 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری قم اختصاص یافت

ایرنا: علیرضا ارجمندی در گفت و گویی اظهار کرد: جذب 2 هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات رونق فراوری به تأسیسات بخش گردشگری، روزهای بهتری را در زمینه اشتغال و توسعه گردشگری استان نوید می دهد.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از پروژه های در حال ساخت حوزه گردشگری، ادامه داد: بازدید مکرر و متناوب از طرح های سرمایه گذاری موجب جلوگیری از انحراف در نقشه های مصوب اداره کل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تسهیلات صرفاً در قالب موازین و مسیرهای قانونی می تواند انجام گردد، توضیح داد: از برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، حمایت از سرمایه گذاری در بخش گردشگری است و در ایجاد زیرساخت ها و ارائه تسهیلات آمادگی لازم را دارد.

تسریع در صدور پروانه های تاسیسات گردشگری قم

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم بعلاوه بر تسریع در فرایند صدور پروانه های تاسیسات گردشگری در این استان تأکید کرد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از وقوع هرگونه مشکل قانونی صدور و تمدید پروانه فعالیت تاسیسات گردشگری استان باید بدون وقفه و در کمترین زمان انجام گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم ادامه داد: نظارت بر تأسیسات گردشگری در تمام طول سال جزو وظایف معاونت گردشگری استان است و در دوران شیوع کرونا باید اهتمام ویژه ای به این مساله داشته باشد.

ارجمندی بعلاوه با بیان این که انجمن های گردشگری استان، هر کدام به تنهایی، اتاق فکر محسوب می شوند، اضافه کرد: هدف ما ایجاد یک فضای همکاری دوجانبه با انجمن های گردشگری است و در این میان معاونت گردشگری نقش هماهنگ کننده را دارد.

وی با اشاره به این که از هر ایده و تفکر قانونی که به تقویت بنیان انجمن ها منجر گردد حمایت می کنیم، توضیح داد: انجمن های گردشگری برای ما اهمیت ویژه ای داشته و نقش مهمی در خواسته های صنفی و برطرف موانع دارند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 602

به "2200 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری قم اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2200 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های گردشگری قم اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید