15 هزار هکتار زمین کشاورزی محمودآباد در سامانه سیاک ترسیم شد

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرجهاد کشاورزی محمودآباد ، برای مدیریت و برنامه ریزی مناسب کشت و فراوری محصولات کشاورزی، 41 هزار و 646 قطعه زمین کشاورزی این شهرستان در سامانه سیاک ترسیم شد .

15 هزار هکتار زمین کشاورزی محمودآباد در سامانه سیاک ترسیم شد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان محمودآباد: محمد هادی زاده از اجرای طرح سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی (سیاک) در شهرستان محمودآباد اطلاع داد و گفت: برای مدیریت و برنامه ریزی مناسب کشت و فراوری محصولات کشاورزی، 41 هزار و 646 قطعه زمین کشاورزی این شهرستان به مساحت 15 هزار و 506 هکتار در سامانه یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی (سیاک) ترسیم شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اضافه نمود: با اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، اطلاعاتی دقیق از اراضی و سطح کشت در این شهرستان احصا می گردد که برای برنامه ریزی های کلان و تنظیم عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی لازم است.

هادی زاده اعلام کرد: برای اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، تهیه نقشه های اراضی کشاورزی و سایر واحدهای فراوریی، نرم افزار پایگاه اطلاعات مکانی طراحی و امکان رقومی سازی و جمع آوری و ورود اطلاعات به صورت وب سرویس اجرا می گردد.

وی یادآور شد: سامانه پایگاه اطلاعات مکانی وزارت جهاد کشاورزی (سیاک) به آدرس htpps://agrimap.maj.ir ترسیم شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 780

به "15 هزار هکتار زمین کشاورزی محمودآباد در سامانه سیاک ترسیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 هزار هکتار زمین کشاورزی محمودآباد در سامانه سیاک ترسیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید