گفت وگوی فرهاد جم با 12 مرد سیاست

به گزارش وبسایت دانشجویی، تهران (پانا) - تاک شوی تازه شبکه افق با عنوان گپ نشینی با اجرای فرهاد جم است که نوروز 1401 روی آنتن شبکه افق می رود.

گفت وگوی فرهاد جم با 12 مرد سیاست

به گزارش روابط عمومی شبکه افق سیما، برنامه های گفت وگومحور همواره بخش اصلی کنداکتور شبکه های مختلف سیما به خصوص در مناسبت ها بوده اند ولی این فرایند، به کلیشه ای تکراری و کسل کننده تبدیل شده که شاید به جای جذب مخاطب، مخاطب پران هم باشد اما می توان همین برنامه های به ظاهر کلیشه شده را با استفاده از ترفندهای مختلف، به برنامه هایی مجذوب کننده و پرمخاطب تبدیل کرد، اتفاقی که این بار در شبکه افق افتاده است.

تاک شوی تازه این شبکه با عنوان گپ نشینی، برنامه ای با حضور مسئولان و رجال مملکتی است ولی قرار هم نیست باز هم شاهد گفت وگویی خشک و رسمی و درباره مسائل سیاسی با آنها باشیم؛ این بار شبکه افق می خواهد سری بزند به زندگی شخصی و خانوادگی 12 مرد سیاست در ایران و حتی پا را فراتر از این گذاشته و در گپ و گفتی صمیمی با آنها، بحث درباره زندگی پدر و مادر و خواهر و برادرانشان را هم پیش می کشد.

ویژگی دیگر این برنامه، حضور فرهاد جم بازیگر و مجری شناخته شده سال های دور تا امروز تلویزیون است؛ جم به عنوان مجری گپ نشینی، تجربه ای متفاوت را به اشتراک می گذارد و این بار با مسئولان پیشین و فعلی کشور به گفت وگو می نشیند.

به گفته مجید اسکندری تهیه کننده این برنامه، علت انتخاب فرهاد جم این بوده که تیم فراوری در پی مجری توانمندی بودند که هم جا افتاده باشد هم سابقه اجرای پیروز و علاوه بر اینها، یکی از سلبریتی هایی باشد که مردم نسبت به او واکنش مثبت داشته باشند.

اسکندری درباره ساختار گپ نشینی هم می گوید: این برنامه سه بخش اصلی دارد که شامل گفت وگوی کاملا شخصی با مهمان برنامه با موضوع حال و هوا و روحیات اوست، بخش دوم موضوعات خانوادگی و بخش سوم هم تا حدی به مسائل کاری و اجرایی مهمان؛ و نکته اساسی اینکه هیچ کدام از این سه بخش به خصوص قسمت آخر گفت وگو حالت چالشی ندارند و بیشتر قرار است یک دورهمی صمیمی را ببینیم.

در این بین سه آیتم میان برنامه هم وجود دارد؛ موشن گرافیکی یک دقیقه ای برای معرفی مهمان هر قسمت که دارای نریشینی شبیه متن کتاب تذکرةالاولیاست، گزارش مردمی راجع به مهمان و آیتم تکمیلی که در واقع مستندی 3 دقیقه ای راجع به اوست.

تهیه کننده گپ نشینی می گوید: این برنامه در 12 قسمت 55 دقیقه ای فراوری شده و مهمانان از بین نمایندگان قبلی و فعلی مجلس، وزرا و شخصیت های نظامی کشور هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 875

به "گفت وگوی فرهاد جم با 12 مرد سیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی فرهاد جم با 12 مرد سیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید