شرایط محدودیت ترددها در این هفته و هفته بعد

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرگزاری خبرنگاران- سردار سید تیمور حسینی گفت: هنوز ابلاغی برای ما ارسال نشده و به محض دریافت جزئیات محدودیت های تردد در جاده ها اعلام خواهد شد.

شرایط محدودیت ترددها در این هفته و هفته بعد

سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در تبادل نظر با خبرنگار انتظامی خبرگزاری خبرنگاران، در مورد اینکه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مصوبات امروز جلسه ستاد و تصویب کلیات طرح جامع مبارزه با کرونا، از اجرای این طرح از شنبه اول آذرماه خبر داده و محدودیت ترددها از این روز چگونه خواهد بود، گفت: هنوز ابلاغی از سوی مراجع ذیربط برای ما ارسال نشده و به محض دریافت جزئیات محدودیت های تردد در جاده ها اعلام خواهد شد.

وی در مورد اینکه بعضی استانها محدودیت هایی در منطقه خود اعلام نموده اند ، آیا محدودیت تردد تا قبل از روز اول آذرماه نیز اجرا می گردد، گفت:در این هفته و تا دریافت ابلاغ جدید برنامه ای در زمینه اجرای محدودیت تردد نداریم.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز گفته بود که یکی از محدودیت ها از اول آذر در ترددها خواهد بود. محدودیت ترددها نیز شامل سطح هشدار 2 و 3 است یعنی منطقه قرمز و نارنجی که خودروهای بومی با پلاک بومی این شهرستان ها نمی توانند از شهر خود خارج شوند و به شهر دیگر هم نمی توانند وارد شوند و برعکس پلاک های غیر بومی هم نمی توانند وارد شهرهای قرمز و نارنجی یا با سطح هشدار 3 و 2 شوند.

او گفته که به دلیل ضمانت اجرایی، طرح جزییات دیگری هم دارد که اعلام خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 153

به "شرایط محدودیت ترددها در این هفته و هفته بعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط محدودیت ترددها در این هفته و هفته بعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید