بازسازی آپارتمان: همه چیز درباره فصل نو سریال روزگار جوانی: بازسازی یا یک دنباله پیروز؟

به گزارش وبسایت دانشجویی، این روزها تب و تاب بازسازی یا ریبوت از سینما و تلویزیون دنیا به سینما و تلویزیون ایران هم رسیده است. تنها استودیوهای هالیوودی نیستند که تصمیم دارند عناوین قدیمی و فراموش شده خود را زنده نمایند. بلکه این روزها سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هم تصمیم گرفته چنین راهی را دنبال کند. چراکه به نظر می رسد جهت مجذوب کننده و مطمئنی برای تحت تاثیر قراردادن مخاطب باشد. بازسازی یا ریبوت عناوین قدیمی مانند تیری است که دو نشان را هدف قرار می دهد؛ این بازسازی ها هم در جذب مخاطب قدیمی که عنوان اصلی را تماشاکرده، پیروز ظاهر می شوند و هم در علاقه مندکردن نسل تازه پیشگام هستند.

بازسازی آپارتمان: همه چیز درباره فصل نو سریال روزگار جوانی: بازسازی یا یک دنباله پیروز؟

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

شاید به همین علت باشد که سیمای ملی برای بازسازی سریال روزگار جوانی وارد عمل شده و تصمیم دارد این سریال قدیمی و محبوب که در سال های 1377 و 1378 پخش می شد را برای مخاطبان نسل نو زنده کند.

سریال روزگار جوانی: بمب سال های انتهای دهه 70

روزگار جوانی سریالی است که در سال های 1377 و 1378 از شبکه پنج سیما پخش می شد. این سریال در دو فصل ساخته شد و شاپور قریب در کنار اصغر توسلی وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشتند. فیلمنامه نویس فصل اول روزگار جوانی اصغر فرهادی بود که در فصل دوم از کار کنار گذاشته شد و به همین علت علی اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی جایگزین او شدند. نه تنها در روزهایی که روزگار جوانی از شبکه پنج سیما پخش می شد، بسیاری از خیابان ها خلوت می شدند بلکه این سریال به یکی از محبوب ترین سریال های دهه 70 هم تبدیل شد. سریالی که با داستانی ساده و گیرا، بخش قابل توجهی از دغدغه های نسل جوان آن روزهای ایران را بازتاب می داد. امین حیایی، بهزاد خداویسی، کیهان ملکی، نصرالله رادش و مهدی صبایی از بازیگران اصلی این سریال بودند.

داستان سریال روزگار جوانی حول محور پنج جوان دانشجو بود که چهار نفر از آن ها اهل شهرستان بودند. آن ها با یکدیگر خانه ای را اجاره می نمایند و با هم زندگی می نمایند. هر یک از این پنج نفر، شخصیت متفاوتی دارند و در هر قسمت با ماجرای تازه ای روبه رو می شوند اما در نهایت با یاری هم بر مسائل غلبه می نمایند. مسائل اجتماعی روی روابط شخصیت ها تاثیرگذار است و در هر اپیزود اشاره هایی به زندگی هر کدام از آن ها می گردد. این سریال در سال های اخیر بارها از سوی شبکه های مختلف سیما پخش شده است.

در این زمینه بخوانید:

فیلم های زامبی محور را دوست ندارید؟ پس این عناوین را دیدن کنید

برترین فیلم هایی که براساس داستان های واقعی ساخته شده اند

برترین فیلم های ترسناک که به میزان لیاقتشان دیده نشده اند

بازسازی روزگار جوانی از کجا شروع شد؟

فراوری فصل سوم سریال روزگار جوانی که می توان آن را بازسازی این سریال قدیمی هم دانست از بهمن 99 شروع شده و این روزها در میانه فیلمبرداری واقع شده است. عوامل فراوری فصل سوم سریال روزگار جوانی در یک لوکیشن ثابت در محله نیاوران مستقر هستند و لوکیشن های بیرونی این سریال شامل بیمارستان، دانشگاه، رستوران، دفتر شرکت، مرکز خیریه هانا و نورستان، مرکز نگهداری از بچه ها ناتوان جسمی و چند مجموعه دیگر را شامل می گردد. هنوز تعیین نیست که فیلمبرداری و فراوری این سریال دقیقا چه زمانی به انتها می رسد اما انتظار می رود پخش آن در سال 1400 شروع گردد.

سعید اشناب، مدیر شبکه پنج سیما، اخیرا در گفتگویی درباره ایده ساخت فصل سوم سریال روزگار جوانی گفت:

تصمیم داریم بعضی از سریال های گذشته را امروزی کنیم تا خاطره خوش و انرژی ای که از قبل بوده را با ساخت سری های نو تکرار کنیم. سریال هایی مانند روزگار جوانی و عملیات 125 در از مهم ترین این عناوین هستند. مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه هم کوشش می نمایند تا در حوزه سریال سازی انتظار مخاطب خوب تهرانی را برآورده کنیم.

کدام بازیگران در فصل سوم روزگار جوانی حضور دارند؟

این سریال در 30 قسمت با 30 داستان متفاوت برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج ساخته می گردد و بازیگرانی چون بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی در آن ایفای نقش می نمایند. روزگار جوانی با حضور بازیگران مهمان یعنی رسول نجفیان ،زهرا داود نژاد، لاله صبوری سیاوش چراغی پور ، محمود قدیریان و سولماز حصاری کامل می گردد. هیچکدام از بازیگران اصلی دو فصل ابتدایی سریال که در دهه 70 پخش شد در بازسازی آن حضور ندارند اما شاید جالب باشد بدانید که بیوک میرزایی در نقش عباس آقا که در فصل های اول و دوم سریال هم حضور داشت، در این فصل هم حضور پیدا می نماید.

سینا کرمی نقش حامد، آریا توسلی نقش روزبه، سعید زارعی نقش مسعود، امیرمسعود واعظ تهرانی نقش آرمان و عیسی حسینی نقش مرتضی را ایفا خواهند کرد.

فصل سوم سریال روزگار جوانی چه زمانی پخش می گردد؟

اگرچه فراوری و فیلمبرداری این سریال هنوز به انتها نرسیده اما به نظر می رسد دیدنی آن در سال 1400 ممکن است. سپهر محمدی، تهیه نماینده سریال روزگار جوانی تایید نموده که اگر همه آن چه برای موفقیت این سریال برنامه ریزی شده به خوبی پیش برود، احتمالا بینندگان شبکه پنج سیما فرصت دارند تا دیدنی این سریال را از ابتدای تیر ماه تجربه نمایند. محمدی بعلاوه تایید کرد که اگر فصل سوم سریال روزگار جوانی با استقبال مردم همراه گردد، ممکن است فصل های بعدی آن هم ساخته گردد.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 727

به "بازسازی آپارتمان: همه چیز درباره فصل نو سریال روزگار جوانی: بازسازی یا یک دنباله پیروز؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: همه چیز درباره فصل نو سریال روزگار جوانی: بازسازی یا یک دنباله پیروز؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید