نسل سوم ایرپادز احتمالا 26 مهر رونمایی می گردد

به گزارش وبسایت دانشجویی، انتظار می رفت اپل در رویداد رونمایی از گوشی های آیفون 13 از نسل سوم ایرپادز هم رونمایی کند اما این اتفاق رخ نداد. حالا به نظر می رسد در رویداد 26 مهر پیش رو باید شاهد رونمایی از این گجت کوچک باشیم.

نسل سوم ایرپادز احتمالا 26 مهر رونمایی می گردد

ایرپادزهای اپل در حال حاضر برترین و پرفروش ترین هدفون های بی سیم بازار به شمار می فرایند که هواداران بسیار زیادی هم دارند. اما اپل مدت هاست که مدل تازهی از آن ها را رونمایی و راهی بازار ننموده است. البته به نظر می رسد 26 مهر (18 اکتبر) باید شاهد رونمایی از ایرپادز تازه باشیم. محصولی که تحت عنوان ایرپادز نسل سوم شناخته می گردد و جانشین مدل استاندارد کنونی خواهد شد. البته انتظار می رفت این محصول در رویداد معرفی از آیفون و ساعت اپل واچ سری 7 رونمایی گردد اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد.

ایرپادزها که آخرین بار در سال 2019 شاهد عرضه آن ها بودیم، به احتمال بسیار فروان و طبق شایعه های زیادی که وجود دارد، از ظاهری شبیه به ایرپادز پرو کنونی برخوردار خواهد بود. این یعنی بخش پایینی آن کوچک تر خواهد شد و به قسمت گوشی آن، سری های سیلیکونی قابل تعویض اضافه می گردد تا بدین ترتیب راحت تر در گوش بشیند و تجربه بهتری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

طبق آنچه می دانیم، کیفیت سیستم صوتی این محصول هم بهتر از قبل خواهد بود که انتظاری جز این هم نداشتیم. بعلاوه طول عمر باتری هم باید با اندکی افزایش همراه باشد چرا که قرار است از یک باتری بزرگ تر در ایرپادز تازه استفاده گردد. البته به نظر می رسد عملکرد باتری خود گوشی ها خیلی تغییری نمی نماید و فقط کیس شارژر است که 20 درصد باتری بزرگ تری خواهد داشت. حال که صحبت از کیس شد باید به این موضوع هم اشاره داشته باشیم که گویا این کیس ظاهر تازهی خواهد داشت که این خبر هم با در نظر گرفتن شایعه ها و تصاویری که به بیرون درز نموده است تقویت می گردد.

ایرپادز نسل سوم اپل ظاهری و قابلیت هایی شبیه به ایرپادز پرو دارد

همان طور که گفته شد، این هدفون بی سیم اگرچه یک میان رده خواهد بود اما ظاهری شبیه به هدفون های پریمیوم و بالارده خواهد داشت. علاوه بر این ها، به نظر می رسد قابلیت حذف نویز اکتیو که تا به امروز در مدل استاندارد به کار گرفته نشده بود در این محصول وجود خواهد داشت تا عملکرد آن بسیار شبیه به ایرپادز پرو باشد. گفته می گردد تجربه ای که از شنیدن به محتوای صوتی با این هدفون خواهید داشت، کاملا مشابه ایرپادز پرو است و این یعنی باید انتظار داشته باشیم نسل سوم ایرپادز از لحاظ عملکرد کلی، در واقع یک نسخه تازه از ایرپادز پرو باشد. حال ایرپادز پرو 2 قرار است با چه قابلیت هایی راهی بازار گردد معین نیست.

در حال حاضر ایرپادز با قیمت 159 دلار در بازار به فروش می رسد و به نظر می رسد بعد از عرضه مدل تازه، به طور کامل فراوری آن متوقف خواهد شد. این احتمال وجود دارد که قیمت هنگام عرضه ایرپادز 3 بیشتر از قیمت ایرپادز کنونی باشد اما در این رابطه هنوز خبری منتشر نشده است و بنابراین نمی توانیم با قاطعیت پیرامون آن صحبت کنیم. اما با در نظر گرفتن معینات فنی، به نظر می رسد به زودی یکی از برترین و در عین حال ارزان ترین هدفون های بی سیم رونمایی خواهد شد که باید دید آیا در عمل هم انتظارات را برآورده می نماید یا خیر.

رویداد Unleashed اپل که قرار است در تاریخ 26 مهر (18 اکتبر) برگزار گردد عمدتا به خاطر رونمایی از کامپیوترهای مک است که شامل دو مدل 14 و 16 اینچی (مک بوک پرو) و به احتمال بسیار فراوان یک مدل مینی می گردد. این محصولات قرار است به تراشه تازه اپل یعنی M1X مجهز شوند که گفته می گردد قدرت بپردازشی فوق العاده بالایی هم دارد. بعلاوه در این رویداد به احتمال زیاد به تاریخ عرضه رسمی سیستم عامل macOS Monterey هم اشاره خواهد شد.

هفته آینده هفته بسیار شلوغ و مجذوب کنندهی برای علاقه مندان به دنیای فناوری خواهد بود چرا که گویا گوگل، سامسونگ و سونی هم قرار است رویدادهای خود را برای رونمایی از محصولات تازهشان طی این هفته برگزار نمایند. باید دید چه اتفاقاتی تا انتها این اکتبر مجذوب کننده رخ می دهد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 695

به "نسل سوم ایرپادز احتمالا 26 مهر رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل سوم ایرپادز احتمالا 26 مهر رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید