گلکسی اس 21 چه تغییراتی به نسبت سری اس 20 خواهد داشت؟

به گزارش وبسایت دانشجویی، سامسونگ حدودا 6 ماه دیگر از پرچم داران سری گلکسی اس 21 رونمایی می نماید. هنوز زود است بخواهیم در رابطه با مشخصات گلکسی اس 21 و برادران بزرگترش حرف بزنیم اما به تازگی یک منبع مطلع و موثق جزئیاتی از این محصولات را در توییتر با کاربران به اشتراک گذاشت.

گلکسی اس 21 چه تغییراتی به نسبت سری اس 20 خواهد داشت؟

سامسونگ پرچم داران سال 2020 خود را روانه بازار کرد و حالا گلکسی اس 21 هدف شایعات افشاگران و کاربران قرار گرفته است. البته هنوز نمی دانیم باید این گوشی را چه بنامیم. گلکسی اس 30 یا گلکسی اس 21، موضوعی است که البته به زودی از آن آگاه خواهیم شد، چرا که در این سال ها، چندین ماه قبل از ورود یک گوشی به بازار تقریبا تمام مشخصات آن در اختیار کاربران قرار می گیرد.

صرف نظر از نام گذاری این محصول که خب دانستن آن اهمیت زیادی هم ندارد، اینکه سری جدید از پرچم دارهای سامسونگ چه چیزی برای عرضه خواهند داشت بسیار مهم است. طبق گزارش های اخیر، گوشی های سری اس 21 قرار است شامل سه دستگاه باشند که به احتمال زیاد اس 21، اس 21 پلاس و اس 21 اولترا نام خواهند داشت.

Ice Universe به عنوان یکی از موثق ترین افشاگران سامسونگ که در توییتر فعالیت می نماید، روز گذشته اطلاعاتی در رابطه با مشخصات گلکسی اس 21 اولترا، قدرتمندترین گوشی این سری منتشر کرد. البته در متن توییت این فرد نیز گوشی مورد نظر دقیقا با همین نام نوشته شده بود.

این طور که به نظر می رسد، در گلکسی اس 21 اولترا هم شاهد استفاده از سنسور 150 مگاپیکسلی نخواهیم بود که پیش تر شایعه شده بود سامسونگ پرچم دارهای جدید خود را به آن مجهز می نماید. اما ظاهرا حسگر به کار رفته در آن، نسخه بهبود یافته ایزوسل HM1 خواهد بود که نتوانست مطابق انتظار عمل کند. همچنین دوربین جدید به احتمال بسیار زیاد، دیگر مشکل فوکوس نخواهد داشت.

  • مقایسه دوربین گلکسی نوت 20 اولترا با نوت 10 پلاس، اس 20 اولترا و آیفون 11 پرو مکس

اما روز قبل از انتشار این توییت، Ice Universe پست دیگری را منتشر کرد با این مضمون که گلکسی اس 21، پروژه U نام خواهد داشت. انتظار می رود این گوشی ها تفاوت زیادی با سری موجود نداشته باشند اما برای ترغیب کاربران هم که شده، سامسونگ میخواهد رویه متفاوتی را در پیش گیرد. با توجه به نام پروژه طراحی گلکسی اس 21 (U، کوتاه شده کلمه You به معنای شما) به نظر می رسد سامسونگ می خواهد در فرایند فراوری پرچم دارهای جدیدش، از نظرات و بازخوردهای کاربران نیز استفاده کند و به عبارتی با یاری کاربران کار خود را پیش ببرد.

علاوه بر این خبرها، به تازگی شنیده بودیم سری گلکسی اس 21 به سنسورهای مدت پرواز (ToF) مجهز نخواهند شد چرا که سونی سنسورهای پیشرفته ی خود را طی قراردادی انحصاری تنها به اپل می فروشد و به همین خاطر سامسونگ نمی تواند آن کیفیتی را که محصولات اپل با این دوربین ارائه می دهند داشته باشد. لذا در فکر ساخت سنسوری اختصاصی است اما تا آن موقع پرچم دارانش بدون این سنسور راهی بازار می شوند. همچنین به نظر می رسد این گوشی ها بار دیگر میزبان جک 3.5 میلی متری صدا خواهند بود که خبر بسیار عجیب و دور از انتظاریست.

مسلما این گوشی ها با پردازنده اگزینوس 1000 و اسنپدراگون 875 (با لیتوگرافی 5 نانومتری) راهی بازار خواهند شد. گفته می گردد سامسونگ در این سری از پردازنده های خود، قرار نیست ضعیف تر از کوالکام ظاهر گردد که البته معمولا این ادعاها را می شنویم اما در عمل تفاوت محسوسی بین دو پردازنده وجود دارد. با این حال امیدواریم این گفته ها درست باشد چرا که بخشی از کاربران پرچم داران مجهز به اگزینوس سامسونگ، مردم کشور ما هستند.

  • مقایسه عملکرد مدل اگزینوس با مدل اسنپدراگون گلکسی نوت 20 اولترا

گلکسی اس 21 اولترا شاید اولین گوشی سامسونگ باشد که با شارژر 60 واتی راهی بازار می گردد. در حال حاضر پرچم داران این شرکت در بیشترین حالت از شارژری با سرعت 45 وات پشتیبانی می نمایند و با توجه به اینکه احتمالا غول کره ای می خواهد ظرفیت باتری گوشی های جدید را افزایش دهد، به نظر می رسد استفاده از شارژری با سرعت بیشتر در برنامه های این شرکت قرار داشته باشد. خبر استفاده از شارژر 60 واتی را افشاگری با نام کاربری Boby25846908 در توییتر منتشر کرد.

از دیگر تغییرات گوشی های گلکسی اس 21 به نسبت سری اس 20 می توان به سنسور اثر انگشت جدید اشاره نمود که از فناوری 3D Sonic Max کوالکام استفاده می نماید و 17 برابر عظیم تر از سنسور فعلی به کار رفته در پرچم دارهای کنونی سامسونگ مجهز به حسگر اولتراسونیک است. به ادعای کوالکام، این حسگر هم سریع تر است و هم فرایند قفل گشایی را آسان تر می نماید.

انتظار می رود گوشی های سری اس 21، بهمن ماه سال جاری راهی بازار شوند. مسلما تا آن تاریخ زمان زیادی باقی مانده اما جای تعجبی ندارد افشای اطلاعات مربوط به کهکشانی های جدید از همین حالا آغاز گردد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 31

به "گلکسی اس 21 چه تغییراتی به نسبت سری اس 20 خواهد داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس 21 چه تغییراتی به نسبت سری اس 20 خواهد داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید